http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=1&t=32693
tidspunktet bliver den 13/3-2010 kl. 14.00 og indtil vi (læs jeg) ikke gider mere

der vil være lidt kage og masser af kaffe, derudover vil der kunne købes øl og vand for en yderst beskeden pris, så jeg kan få financieret min hobby og min Mercedes

Ej, det skal bare løbe rundt
alle er velkomne, uanset om man har noget at bytte med eller ej, det er ligeså meget planen at vi bare skal møde for at hyggesnakke med andre akva-entusiaster *host nørder host*
jeg lægger plads til i min fragmenttank for dem som måtte ønske dette... men man holder selv styr på vis der er vis
jeg blander mig heller ikke i om hvor vidt folk kun vil bytte eller, om de osse vil bytte til kontanter
det vil dog være en ide om man lige skrev det i sin tilmelding her i tråden
for mit eget vedkommende så bytter jeg både til kontanter og fragmenter
mht plads, så regner jeg med at kunne klemme en 20-25 mennesker ind i hytten, og pladserne fordeles efter først til mølle princippet
tilmelding med besked om hvor mange man kommer forgår i denne tråd, som jeg løbende vil holde opdateret.
Når vi nærmer os tiden vil de tilmeldte få en Pb'er med oplysninger om adresse, kontakttelefon og.lign.
Jeg kan osse fortælle at jeg har snakket lidt med Joachim fra Petsupply, og han har nævnt at han da nok kunne finde på at møde op, muligvis med lidt gode tilbud i tasken

jeg skal iøvrigt lige for god ordens skyld pointere at jeg INGEN økonomiske interesser har i dette... og nej jeg får IKKE procenter af evt. salg
til slut vil jeg bare sige at jeg håber at der er tilslutning så vi kan få en rigtig god dag
Tilmeldte:
Mig selv, sagde hunden
bio
Peters1
Helena
Hvidtfeldt
nbd
Leifkrarup (med forbehold)
Marco R
Anette, (de kommer 2½ personer)
Crown-of-thorns
Blæksprutten
Ulrik L
Yogibjørn
Thue
Skjonnemand
Rean
Buddy
Jesper ØH
Joachim/petsupply (med forbehold)
Nielsk
Zimba
PerNielsen og far
mhlh
Peder
dupont
Andersla
lukket for yderligere tilmeldinger, ellers kan vi ikke være her, uden brug af smørefedt og skohorn til at lempe de sidste ind

hvis der er nogle af de tilmeldte der ved de ikke kan alligevel, så lad mig lige få det at vide
så der kan blive plads til andre

det er dejligt at se den store tilslutning
glæder til imorgen og ser frem til en rigtig hyggelig dag i samvær med andre akva-nør... entusiaster