Tror aldrig man får det helt som man gerne vil have detJeg har faktisk sat det lidt i bero lige pt. vi har besluttet os for at få lidt mere erfaring først. og finde 100% ud af hvad vi vil med det næste det skal være helt som vi vil ha det fra start. en ting er dog sikker der bliver lagt hoved vægt på korallerne til den tid..
Mange tak..nesnej skrev:Jamen det er da en fantastisk smuk balje du har fået. smukke farver sat sammen på en god måde. Jeg glæder mig til mine kalkalger kommer.![]()
![]()
Det har du nok ret i men man kan ihvertfald komme så tæt på som muligt. og så vil jeg hellere vente og springe et "fejltrin" eller 2 over. jeg vil sige at efter jeg har set Lord Mikes akvarie Live så er jeg meget tæt på at vide hvordan jeg vil ha det..AndersNT skrev:Tror aldrig man får det helt som man gerne vil have detJeg har faktisk sat det lidt i bero lige pt. vi har besluttet os for at få lidt mere erfaring først. og finde 100% ud af hvad vi vil med det næste det skal være helt som vi vil ha det fra start. en ting er dog sikker der bliver lagt hoved vægt på korallerne til den tid..
Mange tak..Kan jo kun sige det samme om dit.. nam nam for nogle koraller..peder skrev:Ser skisme' da' ikke så ring ud!!
det var dem i pakkede da jeg roste dit akv ik`nesnej skrev:Puha nogle flotte koraller. Fik selv købt to små fungia hos Carsten. Han har da bare fået en sending med de rene lækkerier.
Sååååååååååååååå skal du nok være den første der hører om det..peder skrev:Kenneth!! de blå Acropora når de engang skal klippes såååååååååååååå!!
ok så må jeg ha gang i sprøjten.. takRedSea skrev:på PICT1121 kan jeg se du har en smuk pestanemone til venstre for korallen... skynd dig at få nuked dem med noget saltsyre inden de pludselig formerer sig til RIGTIG RIGTIG MANGE... og de brænder korallerne.
Ellers, super super lækker balje
Mvh/Henrik
hejsa...mange tak.. men det skal du jo sige du har jo selv Solgt mig en del af dem..ggVænge skrev:Hej Kenneth!
Det ser virkelig flot ud - ren farvelade! Det er præcis sådan et look man gerne vil opnå, så stor ros herfra!
Jeg er faktisk igang med at omrokere.. og skal ha fisket anemonen op så der bliver plads til lidt flere koraller..og noget vækst.Barner skrev:Så er der vist også ved at være udsolgt, med ledige pladser til nye koraller (hvad skal du så bruge penge på?)
Mange tak.. men dit ser nu allerede rigtigt godt ud..kenneth olsen skrev:også ros herfra... sådan vil jeg gerne ha mit til at se ud.. smiler...
De her er købt privat. kunne ikke lade være med at slå til. dine fungiaer er rigtigt flotte. lige som resten af dit akv..nesnej skrev:Uha da nogle lækkerier. Ligner dem jeg så hos Decocean. De er bare så flotte. Selv har jeg lie købt to fungia. Dem har jeg glædet mig til i lang tid.
vi ses forhåbentlig snart.
Mange takPeters1 skrev:Rigtig flotte korallerKan sku godt forstå du ikke kunne stå for dem
More pics give me more
![]()
Jeg glæder mig til at få det sat op. jeg er ved at ha lidt for mange fragmenter i akvariet. og det bliver godt når de får et ordentligt sted at vokse uden at blive væltet ned i andre koraller og blive brændt af, det sker desværre ret tit nu.nesnej skrev:Det lyder som et seriøst projekt. Jeg ville ønske jeg havde pladsen til en fragmentbalje.