Jeg skal forsøge at gøre det kort, jeg forlader siden for en periode, nok længere tid. Kort sagt så har jeg trukket stikket til hobbyen og bakker af samme årsag også ud af siden, den fortjener at der er dedikerede folk bag !
Jeg har fuld fart på familie, venner, en projektleder stilling, hus og have, andre hobbyer(ja der findes andre;)) og foreningsliv ! Og mit akvarie bar præg derefter..... Jeg troede længe at jeg kunne acceptere at et mindre måske kunne gøre det(minimering af omkostninger når jeg nu alligevel ikke dyrkede det), men når jeg ikke levner det en tanke eller 5min kærlighed vil jeg heller ikke have et......
Hver ting til sin tid - saltvand er stadig derinde et sted. Måske igen om 3 år, 1 år eller 20 år - hvem ved !
Hva så nu ?
Jeg startede denne side for 7-8 år siden er det vel og det er derfor en mindst lige så svær beslutning at slippe denne som det var at nedlægge mit akvarie. Jeg har overvejet mange muligheder fra et kommercielt salg til bare at trække mig i baggrunden og lade tingene stå til. Jeg har dog valgt ingen af lige de to forslag, men i stedet fokuseret på sidens videre drift i samme åbne ånd som skabte den, frirum og plads til debat om alt.
Personen jeg har efterladt den opgave, plus alt det tekniske, er min gennem de senere år tekniske sparrings partner Erik Hougaard, der længe har bistået siden rent teknisk. Han bliver altså den nye admin på siden, sørger for at holde den kørende osv osv... Erik har styr på det tekniske og har alle evnerne personligt til at drive siden videre i samme stil som den er nu - og endnu vigtigere har han et engagement i hobbyen som jeg har mistet i senere år !
Så byd ham velkommen !
Min profil består og jeg fortsætter i denne overgangs periode som admin for siden.
Så for nu - farvel og tak