Rørorm?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 7600 Struer
Rørorm?
Hejsa jeg købte nogle fragmenter den anden dag, og på en af stenene sad sådan en her (se billede) først troede jeg det var et rør fra en død rør orm, men nej, der er noget i røret, men det eneste der kommer ud af røret er noget slim agtig noget. da jeg havde armen nede i akvariet i dag, blev jeg brændt af noget, men det eneste jeg havde armen tæt på var det slim, kan det passe at det brænder, og hvad er det der er i røret?
- Vedhæftede filer
-
- ting
- tingg.JPG (66.47 KiB) Vist 1021 gange
- BatLuder
- Kejser fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
Umiddelbart udfra beskrivelsen, ville jeg sige at det var en rørsnegl, der sender sit fangsnet ud i slimede tråde og trækker dem ind igen.
Men på billedet kan jeg se at den er langt større end de rørsnegle jeg har set. Men måske det er en stor rørsnegl? Jeg ved ikke om rørsnegles tråde brænder på menneskehud, det gør nok på små dyr, men synes det lyder vildt hvis du kan mærke det...men den er jo også ret stor --
Men på billedet kan jeg se at den er langt større end de rørsnegle jeg har set. Men måske det er en stor rørsnegl? Jeg ved ikke om rørsnegles tråde brænder på menneskehud, det gør nok på små dyr, men synes det lyder vildt hvis du kan mærke det...men den er jo også ret stor --
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
Hmm, nej der sidder ik nogen bobel for neden på røret. jeg mærkede ik noget da jeg havde armen i akvariet, men da jeg fik armen op var jeg rød og det sved lidt på det tynde skind ved underarmen.og det eneste jeg lige kunne se jeg havde været tæt på var dens slim
900 L viewtopic.php?t=10798
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
tjaa, det kan vel godt være at det måske var saltvandet der sved lidt i et ubetydlig sår, men så fandt jeg da ud af at jeg også har en rørsnegl 

900 L viewtopic.php?t=10798