Så er det vist ved at være tid til en lille update...
Vi renoverer stadig hus. Søhesteprojektet blev sat på standby og er nu droppet. Vi er nu blevet enige om at når huset engang er færdigt, vil vi have et stort akvarie igen. Regner så med at indholdet fra det lille boyu til den tid bliver flyttet over i det store, og boyuet bliver så søheste-tank. Der er kommet nye retningslinier på seahorses.org, så det ser ud til at man fint kan ha et par reidi i det. Meeen det hele kommer nok til at vente et års tid...
Indtil videre har jeg tænkt mig at få det lille boyu til at "skinne"
Pga ombygningen har det stået et rigtigt dårligt sted, lige op ad en havedør, og fået alt for meget sol. Og algerne havde efterhånden overtaget det meste, da jeg heller ikke rigtig havde nogle "skraldemænd" deri. Men nu har jeg fået lavet en kommode med hjul på (I tilfælde af at en ny flytning bliver påkrævet) og fundet et super sted det kan stå, så i sidste uge var der flyttedag og indtil videre ser det ud til at alt har overlevet flytningen. Herudover har jeg fået købt tre kæmpe store flotte turbosnegle som kan hjælpe mig med at få sat lidt skik på det

- fisk august 012.JPG (25.25 KiB) Vist 293 gange

- fisk august 012.JPG (25.25 KiB) Vist 293 gange
Flere billeder og update følger...