Her til aften sidder jeg så og tænker på hvad sådan en fætter er værd, hvad skulle den koste???
Kom gerne med nogle bud...

aahhh Carsten nu er du vist lidt fedte, 5kr? den er da ihvertifælde 25kr. vær!Carsten skrev:5 kroner! En pris er kun aktuel, hvis det er fordi du vil sælge den, og så er det dig der kommer med prisen, så skal vi andre nok sige om det er helt i skoven. Du kan alligevel ikke få et lån i banken med sikkerhed i korallerne
Det er lidt sjovt - for sådan burde det ikke være. Men teori og praksis er 2 forskellige ting i netop saltvandsverden. For logiken siger, at ting der er velfungerene, generelt større og flottere end i butikkerne og bare "akvarie" klar burde betyde en prisstigning.Hofmann skrev:Vi kan vel godt blive enige om at en koral ikke bliver mindre værd af at have stået hjemme i mit akvarie i 2 år. ik... ???
At Thomas siger at den kan sælges for en pris på mellem 1500 og 2000 kroner, betyder jo ikke at du kan få det for den.Hofmann skrev:Jeg grab lige knovlen og ringede til klovnfisken jeg beskrev den i størelse hvor mange hovede fave og så videre og han ville mene at sådan en skulle sælges i butiks salg for ca. 1500-2000 kr.![]()
![]()
![]()
Carsten skrev:At Thomas siger at den kan sælges for en pris på mellem 1500 og 2000 kroner, betyder jo ikke at du kan få det for den.Hofmann skrev:Jeg grab lige knovlen og ringede til klovnfisken jeg beskrev den i størelse hvor mange hovede fave og så videre og han ville mene at sådan en skulle sælges i butiks salg for ca. 1500-2000 kr.![]()
![]()
![]()
Det kræver at lige den rette person står og vil have den, på lige det tidspunkt som du vil sælge den for.
Johnny skrev:hovderne deler sig selv derefter brækker man bare grene med hoveder af moderkorellen