Lord Mike skrev:Knut-Arne Berg skrev:Har faktiskt prøvd ett par plasser..
Hos den ene, hørte jig ikke mere til den sagen,og hos den andre hvet jig at han bestilte utifra sin liste 50 stk. hjem,men han fikk ingen av de,når fiskesendingen hans kom..
Nu er det jo ikke hvær dag forhandlerne her hjemme tager fiskesendinger hjem,men trøster mig til at før eller siden,er det vel min tur også,he-he...
Så faktiskt en forhandler i Oslo(500 kilometer fra mig!),på norske krøtterstier å køre

(tager 9 timer med bil), og nu midt på vinteren,med gode minusgrader/stengte fjeldoverganger,så tager jig ikke sjangsen på postsending over fjeldene
Men som jig nevnte.. jeg er da en tolmodig gammel mand,så vi får se ved vårløsningen..
Bliver vel en tur nedover til DK i sommer også eventult,men er ikke sikkert de haver disse inne der heller,midt på sommerhalvåret,så får gamble på det løser sig,før d4en tid Lord Mike.

Knut-Arne hvis du ønsker så skal jeg gøre hvad jeg kan for at få fat i disse fisk til dig når du kommer til københavn igen. Hvis du ønsker dette skal du bare sige til mht ankomst mm. Derudover er det muligt at jeg selv er kommet igang med arlv på disse fisk og hvis dette er tilfældet er du velkommen til at købe en stime af mig

Obs.. så ikke indlegget ditt før nu Michael,så beklager sent svar
Takker, for din omtanke,og ja.. du sla aldrig si aldrig,for at jig kansje kommer til å benytte mig av ditt mer end generøse tilbud her..
Har nu i efterkant,ymtet frempå igjen til min lokale "fiskepusher" her,og han har lovet å gøre hva han kan for å ta hjem en stim til mig,kommer de på listen igjen,og han får tag i de,men vi får se..
Har jo ventet lenger end lengst allerede da..
Regner foresten med forøvrigt at jig kommer på dine trakter igjen til sommeren ja,så du skal ikke se det som helt usansynligt at jig tager en tur ind på besøg til dig igjen ja,da jig hved jig skal indom på besøg til Ole,efter ett par KZ lamper,blandt annet,jig har liggende der på vent til den tid..
Håber det denne gang klaffer bedre med tanke på å få min gode venn Flemming med denne gang også da,(det er sørre muligheder denne gang,forhåbentligvis,da jig kommer uden familie til dk,og har rigtigt tenkt å plage Flemming denne gangen,uten tanke på min familie
Har planer om å shoppe med mig litt fint innen SPS,gjærne noe acans også denne gang,men vi får se.. sommer er jo ikke "riktig tid",med tanke på udvalg av sligt i dk heller,så her må det sikkert litt detektiv arbeid til for å sjekke opp tilgang på slikt
Ellers er jo ditt akvarie som alltid en like stor fornøyelse å beskue,og følger som alltid godt med her i tråden din ja Michael