Jeg har en tunze 9010 skummer på, så den er stor nok da.. mener du andre filtre ellers ???verup skrev:jeg kan ikke umiddelbart se noget problem i det.... og mener faktisk du godt kan have flere i det med tiden hvis du ellers har ordentligt filter og gode indkørte sten.... så ville jeg ikke være bange for at smide en goby og nogle ildhalekutlinger eller en dværgkejser måske?
Jeg ved ikke helt om jeg vil have så mange flere fisk i, meeen hvis nu det skulle være, så bliver det nok denne kutling. Nemateleotris decora, den er også fin syntes jeg, kan den gå sammen med ildhalekutlingen ???
PT har jeg 2 x Lysmata amboinensis, er faktisk rigtig glade for dem, kan den lille Stonogobiops godt gå sammen med dem også ??Vænge skrev:Stonogobiops er en rigtig fin fisk og den går godt sammen med de fleste fisk. Hvis jeg var dig ville jeg købe den sammen med en pistolreje. Jeg har en Stonogobiops yasha med Alpheus randalli reje og de bor sammen i en hule i sandet, præcis som du ser på billedet her: http://www.reeflex.net/tiere/371_Stonogobiops_yasha.htm
Vil sige det par er lige så meet et must som klovnfiskene er
Hvis du gerne vil have en SUPER flot gylte, som ikke bliver for stor eller er en bisse overfor de andre beboere, så ville jeg gå efter dem af arten Cirrhilabrus (fairy) eller Paracheilinus (flasher).
Det er da skægt at en fisk og reje kan bo sammen, graver de sig så ned i sandet ???
Kan jeg godt have mine nuværende rejer og en Alpheus randalli reje
Jeg tror ikke helt at jeg vil have gopyer alligevel, syntes ikke helt om dem..