Hej alle.
Nu har jeg haft mit RedSeaMax i efterhånden en måned til halvanden, og den er kommet over det meste af algefasen. Stadig totter af grønne alger tilbage, men ser ud til de er på tilbage tog. Der er lidt fik i, og lidt xenia og skiver.
Jeg har 3 stk testsæt no3, no2 og KH. Derudover har jeg Happy life Evolution liquid filter, Salifert All in one Supplements.
Jeg vil med tiden gerne have flere koraller i, men tør ikke helt før jeg er sikker på jeg har hvad jeg skal bruge.
Jeg har ikke nogle tilsætnings stoffer andet end det All in one, så jeg mangler vel nogle forskellige ting, magnesium kalk osv. Kan i råde mig til hvad i ville købe, syntes lidt det er en jungle :0). Og vil ikke bruge en masse penge på ting jeg aldrig kommer til at bruge alligevel.
Men ideér og råd til testsæt, tilsætninger osv modtages meget gerne.
Mvh Anders
Hvad mangler jeg
- Peters1
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5800 Nyborg
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fyn
Re: Hvad mangler jeg
Jeg har altid bare brugt biocalcium o biomagnesium. Jeg ville så råde dig til også at købe testsættene til dette, så du kan måle hvornår du reelt har et forbrug og derfor skal til at tilsætte. Der bliver tilsat en masse forskelligt sammen med saltet når/hvis du laver vandskifte.
Testsæt har jeg altid brugt salifert og synes egentlig de har været fine til disse målinger..
Testsæt har jeg altid brugt salifert og synes egentlig de har været fine til disse målinger..
RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199