I dag har jeg fundet hvad der med stor sandsynlighed er en ricordea yuma under en af mine ls i akvariet. Det sjove er at den eneste yuma jeg har haft i akvariet er et par røde som jeg ikke har mere. Denne bære dog også præg af at den har ligget i skygge over en periode. Men det underlige er at denne har et grønligt skær, så gad vide hvor den kommer fra. Den er forøvrigt ved at blive til 2
Lord Mike skrev:I dag har jeg fundet hvad der med stor sandsynlighed er en ricordea yuma under en af mine ls i akvariet. Det sjove er at den eneste yuma jeg har haft i akvariet er et par røde som jeg ikke har mere. Denne bære dog også præg af at den har ligget i skygge over en periode. Men det underlige er at denne har et grønligt skær, så gad vide hvor den kommer fra. Den er forøvrigt ved at blive til 2
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Ja ved godt at de godt kan skifte farve, men de som jeg havde er altså blivet solgt og ikke forsvundet i akvariet. Derfor min undring. Og det skal siges at det ikke er sket ved formering for dette holder jeg ekstremt øje med da der er penge i lortet Ja, man skulle tro der var jyde i mig
Lord Mike skrev:Ja ved godt at de godt kan skifte farve, men de som jeg havde er altså blivet solgt og ikke forsvundet i akvariet. Derfor min undring. Og det skal siges at det ikke er sket ved formering for dette holder jeg ekstremt øje med da der er penge i lortet Ja, man skulle tro der var jyde i mig
du må se at få nogle stærkere trænger til briller, én af dem må alligevel have snydt dig, men nu er du jo heller ikke en ægte jyde
jeg har selv et par R. florida der er dukket op et helt andet sted end der hvor de burde være. men jeg er så heller ikke ægte jyde, nærmere sjællandsk indvandrer/bådflygtning
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brian du har ret i at jeg skal have stærkere briller, og vil da ej benægte at jeg kan have overset en formering (selvom dette ikke ligner mig).
En ting er sikker hvis der var jyde i mig, var den kommet til salg for ikke mindre end 500,-
Brian det er jo ellers sjældent man flygter den vej over
Lord Mike skrev:Brian du har ret i at jeg skal have stærkere briller, og vil da ej benægte at jeg kan have overset en formering (selvom dette ikke ligner mig).
En ting er sikker hvis der var jyde i mig, var den kommet til salg for ikke mindre end 500,-
he he, det var nu mine forældre der slæbte mig med. Men hver gang jeg prøver at smutte retur, møder jeg sådan en paskontrol hvor de vil have penge for at slippe én forbi
Lord Mike skrev:Brian du har ret i at jeg skal have stærkere briller, og vil da ej benægte at jeg kan have overset en formering (selvom dette ikke ligner mig).
Sååh jeg er da også flygtet fra Greve Strand
Jeg fandt 3 små baby Ricordea på bagsiden af den sten min store Ricordea sidder på, nu ved jeg så ikke rigtig hvilken side jeg skal vende op