Har lige fået et boyu akvarie som jeg vil starte med.
Ved godt at det sku være nemmere jo større det er, og ved godt der sikkert ikke går længe før man vil have noget andet!
Men lige nu er det hvad økonomien tillader,og hvis ikke saltvand fanger mig som jeg håber det gør, er det surt at have brugt 10000 kr på det.
Har set der er en masse gode tråde herinde omkring netop dette akvarie, og har da også fået nogle gode ideer fra de sider.
Det jeg vil med denne tråd, er at samle alle de gode råd og ideer på 1 side som jeg så kan kigge på de næste par dage når det hele skal laves og startes op.
Det vil gøre det nemmere og mere overskueligt for mig. Det er første gang med saltvand, så succes vil helt sikkert føre til mere saltvand

Har her nogle billeder af mit boyu lige efter åbning. Havde tænkt mig at stille mine spørgsmål efter disse billeder da nogle spørgsmål går på setuppet.
Håber det er til at overskue...
Kan man evt male baggrunden indvendigt med noget blå maling? (findes der akvarie maling?)
Jeg er som sagt helt ny i faget og dette er første akvarie så modtager alle gode råd og ris/ros.
Kommer med billeder løbende under opstart!!!
Tak for hjælpen
Thomas