Hej
Får jeg det samme ud af pumpe styringen i en Profilux 3 som jeg gør med en Tunze multicontroller ?
/Morten N
Tunze multicontroller vs. Profilux 3
- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Re: Tunze multicontroller vs. Profilux 3
Det skulle vist være muligt, og mere til. Man angiver antal procent pumpekraft. Har dog ikke selv prøvet profilux'en, men har tunzes 7095 multicontroller.
Ville dog aldrig købe en Profilux alene blot for at få variabel kontrol over pumperne, dertil er Tunzes multicontroller fuldt tilstrækkelig.
Ville dog aldrig købe en Profilux alene blot for at få variabel kontrol over pumperne, dertil er Tunzes multicontroller fuldt tilstrækkelig.
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
JaGzus.dk skrev:Hej
Får jeg det samme ud af pumpe styringen i en Profilux 3 som jeg gør med en Tunze multicontroller ?
/Morten N
- Gzus.dk
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Hvidovre
- Kontakt:
Det er mere en overvejelse om jeg skal investere i en Profilux 3, som så også kan erstatte en Tunze controller. jeg ville bruge Profiluxen til andre opgaver i akvariet også.Olsen skrev:Det skulle vist være muligt, og mere til. Man angiver antal procent pumpekraft. Har dog ikke selv prøvet profilux'en, men har tunzes 7095 multicontroller.
Jeg har kigget på Tunze's kits, men man sparer stort set ingenting på at købe sådan et. ??
/Morten N
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Jeg har aldrig prøvet Tunze's egne controllere, men der er et utal af muligheder på en Profilux II, som jeg selv bruger. Jeg kunne ikke forestille mig, at den ikke kunne det samme som en Tunze som minimum.