Nu er jeg efterhånden nået så langt, at jeg rent faktisk må købe de fisk jeg kigger på når jeg er hos saltvandspusheren

I den anledning vil det jo være meget rart at vide om man skyder for højt i det man kunne tænke sig, derfor vil jeg lige høre de garvede om hvad i synes om min idé:
2 klovnfisk (tænker lidt på fløjlsklovnfisk da de er rigtig smukke!)
1 kirurg (Zebrasoma flavescens skulle være til at holde når man kun har én ikke?)
1 (2) Chrysiptera hemicyanea (de er så vidt jeg har læst, kun aggressive overfor deres egne ikke sandt?)
x dannebrogs rejer
1-2 eremitter
x turbosnegle
Evt. andre bud på fisk der er gode for begyndere?
Mit akvarium kører uden sump (hverken indvendig eller udvendig), og jeg har kun 2 x T5 over akvariet (men det kan jo ændres).
Ud over de nævnte fisk foroven vil jeg naturligvis gerne have lidt koraller. Her har jeg allerede (de fulgte med de levende sten, men har klaret indkørings fasen meget god) to typer som jeg ikke rigtig ved hvad er (den ene ligner et træ (kunne være Sinularia), og den anden er nogle små skiver som bliver til kugler når man fodrer dem (minder lidt om glasroser, men jeg tror nu ikke de er det)).
Jeg havde så Euphyllia i tankerne (jeg er allerede i besiddelse af E. glabrescens til nogle forsøg jeg skal lave til SRP).
Så er der Xenia og Physogyra? Ellers har jeg hørt at man næsten kan gøre hvad man vil med ledderkoraller, så de er vel også mulige at holde heri?
Håber ikke det er for kringlet,
venlig hilsen Niclas