Debat - Hvordan man forholder sig til en tråds emne?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Erik N skrev:Så er der jo slet ingen ko på isen :-) folk skal åbenbart bare brokke sig :-)
Vi tager altid forslag til os men jeg syntes nu altså ikke det er mange promiller af de tråde der laves der køre af sporet.....

Men det er jo også en bagmands holdning :D

Jeg kan bare ikke se problemet - overhovedet ikke :)

Men net etikette er nu altid godt da det giver os mindre at lave :D :D
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Kontakt:

Indlæg af Brian »

sneppevej skrev:Jeg vil dog ikke mene at det er en fejl hvis jeg prøver at rette op min egen tråd allerede efter en time. Det tager kun 5 minutter så handler en tråd om noget andet. Det gider jeg bare ikke !
Henrik det syntes jeg bare ikke er fair !

Du skaber mere ballade med de ting du skrev(det var jo ikke så pænt vel ?) over for ham der lige var faret vild.

Lad det ligge, send en PB til en mig eller en redaktør, og nyd så at senere på dagen er der flyttet rundt ;)
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Erik N
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 7600 Struer
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: 7600 Struer

Indlæg af Erik N »

Jeg giver dig helt ret brian, hvis nogen må vide det må det jo være dig, og jeg syntes hvert fald at der er en go ro og orden her inde, hvert fald i forhold til de andre forumer jeg hænger ud på, men som sagt der vil altid være nogen der er utilfredse med noget.
sneppevej
Reactions:

Indlæg af sneppevej »

Ja ok.

Jeg holder på min ret, men der er ingen grund til at være en gammel stædig hund.

Denne tråd har som jeg ønskede, skabt lidt debat og er blevet læst af mange. Mon ikke det retter sig til?

Jeg er ikke "bare" utilfreds, men prøver at forholde mig sagligt til min kritik - og kritik skal og bør der være plads til.

Og helt sikkert - det er det saltvandsforum i dk med klart den bedste tone - uden tvivl.

I rest my case - no bad feelings.

Jeg havde bare noget jeg gerne ville ud med.

/Henrik
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Kontakt:

Indlæg af Brian »

sneppevej skrev:Ja ok.

Jeg holder på min ret, men der er ingen grund til at være en gammel stædig hund.

Denne tråd har som jeg ønskede, skabt lidt debat og er blevet læst af mange. Mon ikke det retter sig til?

Jeg er ikke "bare" utilfreds, men prøver at forholde mig sagligt til min kritik - og kritik skal og bør der være plads til.
Helt iorden og det skal der netop være plads til. Syntes dog stadig ikke det var begrundet eller også så er vi bare på forskellige plan med hvor meget vi syntes er FOR meget !
sneppevej skrev:Og helt sikkert - det er det saltvandsforum i dk med klart den bedste tone - uden tvivl.
Takker ;)
Mvh
Brian

kaan
Reactions:

Indlæg af kaan »

sneppevej skrev:
I rest my case - no bad feelings.

/Henrik
Den er jeg med på

:)
Heinrik
Reactions:

Indlæg af Heinrik »

hvor stor en pumpe skal jeg bruge til mit 1500l da min fluval 250l/t ikke bevæger vandet ned i den anden ende :lol:

ej pjat det er pisse iriterende hvis emnet bliver brudt så meget at vi snakker andre emner med mindre det relatere til det pågældene emne

:mrgreen:
sneppevej
Reactions:

Indlæg af sneppevej »

Hej.

Jeg vil da gerne udtrykke min glæde over at der er flere medlemmer der her de seneste dage har refereret til denne tråd, samt af rigtigt mange medlemmer faktisk viser hensyn i en oprettet tråd, og holder sig til emnet.
Bevares, der kan og vil altid være et par smuttere, de er til at leve med, men generelt syntes jeg at afkørte tråde nu er meget sjældne, og helt sikkert snart en saga blot.
Tak skal i ha'.

/Henrik
kimjessen
Reactions:

Indlæg af kimjessen »

Jeg vil så komme dig lidt i møde Sneppevej, og sige at det er op til den der starter tråden at holde lidt hånd i hanke med den, FX. mig jeg har ikke noget problem med en lille sluder for en slader i mine tråde, det gør det kun lidt merer hygeligt, men det er et personligt holdnings spørgsmål og jeg respekterer da også hvis folk udtrykker deres utilfreds hed hvis det sker og fjerner der efter da også mine uvensent lige kom.
men man kan ikke forvænte at Admin er på 100% hvær gang, det her er jo på frivilig basis, der er ikke en gang kontigent.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Kontakt:

Indlæg af Brian »

kimjessen skrev:Jeg vil så komme dig lidt i møde Sneppevej, og sige at det er op til den der starter tråden at holde lidt hånd i hanke med den, FX. mig jeg har ikke noget problem med en lille sluder for en slader i mine tråde, det gør det kun lidt merer hygeligt, men det er et personligt holdnings spørgsmål og jeg respekterer da også hvis folk udtrykker deres utilfreds hed hvis det sker og fjerner der efter da også mine uvensent lige kom.
Ja det er det som gør det svært at styre ;) Vi har det på samme måde og Sneppevej på en anden men vi finder vel en gylden middelvej ;)

Der er aldrig længere end en PB til en MOD - så er sagerne snart på plads som man ønsker det, og på en langt bedre måde ;)
kimjessen skrev:men man kan ikke forvænte at Admin er på 100% hvær gang, det her er jo på frivilig basis, der er ikke en gang kontigent.
Nej men 99% er vi da :D :D
Mvh
Brian

Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"