Selvfølgelig ikke en billedserie uden deres stolthed, og varemærke: Hajen (Hajerne)!
- Flere bill. Torsdag

Det er ikke færdigt endnu, klaus skulle gerne være færdig sidst i denne her uge. (er i praktik på KC)Brian skrev:Min gamle kalkreaktor blev hentet af en der oppe fra som jeg har glemt navnet på, men han nævnte godt at der var et nyt tsort saltvands anlæg på vej. Men kan ikke finde noget på hjemme siden ?
Nogen der ved noget om det ?
- Sandt .Brian skrev:Min gamle kalkreaktor blev hentet af en der oppe fra som jeg har glemt navnet på, men han nævnte godt at der var et nyt tsort saltvands anlæg på vej. Men kan ikke finde noget på hjemme siden ?
Nogen der ved noget om det ?
William Jr skrev:- Sandt .Brian skrev:Min gamle kalkreaktor blev hentet af en der oppe fra som jeg har glemt navnet på, men han nævnte godt at der var et nyt tsort saltvands anlæg på vej. Men kan ikke finde noget på hjemme siden ?
Nogen der ved noget om det ?![]()
Der skal nok komme mere info senere... En foreløbig lille teaser:
- Thats all folks
Limatho skrev:Kender ikk arten, en ny kirug?
- Absolut et besøg værdstefan_sørensen skrev:kunne være at man skulle aflægget kattegat centeret et besøg mellem jul og nytår.
- Nu er hoved temaet jo ret beset også Kattegat (!)michael26 skrev:Fedt sted, men synes godt nok deres tropiske akvarie er kedelige:-(
jeg var meget skuffet over det, ellers er alt andet i top:-)
kan du røbe noget om, om det kommer op at stå inden den 27-12-2009?William Jr skrev:- Nu er hoved temaet jo ret beset også Kattegat (!)michael26 skrev:Fedt sted, men synes godt nok deres tropiske akvarie er kedelige:-(
jeg var meget skuffet over det, ellers er alt andet i top:-)![]()
Men jeg syntes at det Tropiske afsnit er godt præcenteret også, og der arbejdes på det...![]()