Men forstår simpelhen ikke hvorfor der ikke må komme forskellige meninger på banen når der åbenbart er flere synspunkter på en problematik. Det jeg henviser til er denne tråd: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=14&t=29073 som ovenikøbet bliver skrevet i sober tone og med efter min mening gode agumenter for den ene og den anden side. Hvorfor skal denne tråd dog lukkes? jeg sider lidt med en fornæmmelse af at når bossen har snakket så er det bare sådan, uden at kunne tage hensyn til meninger af anden art end lige den som moderatorene har. Jeg vil kunne forstå at tråden lukkes hvis tonen ikke var god, men tonen her er jo netop holdt sobert med forskellige holdninger for og imod.
Personlig genere det bestemt ikke mig at tråde i sumpen ikke kommer op øverst som topic, men kan bestemt godt følge dem som skriver at det da er så nemt bare at undgå disse.
Så hvorfor lukkes denne tråd, der har da altid været plads til forskellige meninger på dette forum, er dette nu slut??
Det skal lige siges at jeg har gjort som det er anbefales (netop af moderatorene) at gå væk fra dette indlæg i 10 min før jeg udføre denne tråd, men min holdning er sgu stadig den samme, derfor her jeg trukket udfør