Petsuply´s lillesøster!
- mipe
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Petsuply´s lillesøster!
Hvad er meningen så lige med det, ikke at jeg syntes det er en dårlig ide, det er altid godt med nye saltvandsbutikker?
Men er det for at Lumens har mest lagervare og så har Petsupply mest skaffevare?
Hvad hvis man vil havde noget fra begge webshops, skal man så betale dobbelt porto?
Men er det for at Lumens har mest lagervare og så har Petsupply mest skaffevare?
Hvad hvis man vil havde noget fra begge webshops, skal man så betale dobbelt porto?
"It's not leaking - It's overflowing." (Citat: Homer Simpson)
- klisby
- Palet kirurg
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Horsens, Denmark
Re: Petsuply´s lillesøster!
Jeg tror meningen er at der kommer en masse knald hamrende gode åbningstilbud.
Et brag af en åbningsfest

Et brag af en åbningsfest

-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
mipe skrev:Hvad er meningen så lige med det, ikke at jeg syntes det er en dårlig ide, det er altid godt med nye saltvandsbutikker?
Joachim er til at snakke med, mon ikke man kunne finde en løsning hvis det blev aktuelt at skulle handle fra begge webshops
Mvh
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5900 Rudkøbing
- Geografisk sted: Rudkøbing, Langeland
Cool initiativ, tillykke med den nye shop Joachim. 

Kan godt lige forklare lidt.
Meningen med Lumens.dk er at gå uden om de sædvanlige led og købe direkte ved kilden= billigere produkter og hurtigere levering. Rent praktisk for os er det nemmere at skille tingene ad i 2 shops:)
Petsupply har stadig(synes jeg) mange lagervarer, og vi forsætter selvfølgelig stadig med samme sortiment.
Ja.
Meningen med Lumens.dk er at gå uden om de sædvanlige led og købe direkte ved kilden= billigere produkter og hurtigere levering. Rent praktisk for os er det nemmere at skille tingene ad i 2 shops:)
Petsupply har stadig(synes jeg) mange lagervarer, og vi forsætter selvfølgelig stadig med samme sortiment.
Ja.
-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: 7000
Tilykke joachim!
innovativ som altid!
lu-mens, kinesisk PMS?
er det med vilje du bøjer et mål som, lumen, med et flertals "s"? mås man det?
hilsen fiduso.dk
n.m
innovativ som altid!

lu-mens, kinesisk PMS?
er det med vilje du bøjer et mål som, lumen, med et flertals "s"? mås man det?
hilsen fiduso.dk

n.m
“One man's insanity is another man's genius; someday the world will recognize the genius in my insanity.”
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
jeg rimelig sikker på at Lumen i flertal er LumensGedemeisterDK skrev: er det med vilje du bøjer et mål som, lumen, med et flertals "s"? mås man det?
n.m
-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Geografisk sted: 7000
du har sikker ret, det lød bare forkert for mig, og ligegyldigBruno skrev:jeg rimelig sikker på at Lumen i flertal er LumensGedemeisterDK skrev: er det med vilje du bøjer et mål som, lumen, med et flertals "s"? mås man det?
n.m

måske min kæreste ved det (cand.mag i eng og dan.)
“One man's insanity is another man's genius; someday the world will recognize the genius in my insanity.”
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5000 Odense C
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense
Godt med flere online forretninger....meeen!..... t5 rør til ca. 200kr pr. stk!!! Det er nok ikke lige der jeg skal have fyldt mit PM med 8 rør op hver 9. måned 

Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
Leif, det er da ikke en unormal pris?, husk på hvem der står med ekstra indpakning, ansvar for at det kommer sikkert frem osv.leifkrarup skrev:Godt med flere online forretninger....meeen!..... t5 rør til ca. 200kr pr. stk!!! Det er nok ikke lige der jeg skal have fyldt mit PM med 8 rør op hver 9. måned
Der kommer flere rør i shoppen på sigt, både lidt billigere og lidt dyrere mærker.
- klaus meyland
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8500 Grenaa
- Saltvand siden?: 2004
først vil jeg lige sige tillykke med din nye bix
og så skulle den jo tjekkes og sammenlines med de andre.
on nu jeg sidder lidt og tænker på om krisen har ramt vores hobby, for joachim er ikke den eneste som har lavet nye tiltag. på sin hjemmeside.

og så skulle den jo tjekkes og sammenlines med de andre.
on nu jeg sidder lidt og tænker på om krisen har ramt vores hobby, for joachim er ikke den eneste som har lavet nye tiltag. på sin hjemmeside.
er ved at planlægge mit comeback 

-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
[quote="Petsupply.dk"]Kan godt lige forklare lidt.
Super med en ny web-biks - altid godt med lidt internet shopping
Men med de ATI priser du holder dig, både på lamper og rør så holder den ovenstående påstand vist ikke helt...
Super med en ny web-biks - altid godt med lidt internet shopping

Men med de ATI priser du holder dig, både på lamper og rør så holder den ovenstående påstand vist ikke helt...
SPS : Stability provides succes
- klaus meyland
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8500 Grenaa
- Saltvand siden?: 2004
det her er da ikke galt er det ?
http://lumens.dk/product_info.php?cPath ... cts_id=202
http://lumens.dk/product_info.php?cPath ... cts_id=202
er ved at planlægge mit comeback 

- MAKRRO
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2770 Kastrup
Det er ret så billigt! Billigere end det jeg har købt hos en ellers ret så billig butik 

Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
jeg går ud fra at målet også må være at sælge lys udenfor vores lille hobby (på samme måde som rygergrej.dk har solgt en del til vores hobby) - eller skulle der vel ikke være så stor grund til at adskille det.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5000 Odense C
- Geografisk sted: Odense
Jeg tror heller ikke at jeg sagde at det er en unormal pris...det aner jeg ikke en "hujende fis" om. Jeg sagde blot at det ikke var for min pengepung.Petsupply.dk skrev:Leif, det er da ikke en unormal pris?, husk på hvem der står med ekstra indpakning, ansvar for at det kommer sikkert frem osv.leifkrarup skrev:Godt med flere online forretninger....meeen!..... t5 rør til ca. 200kr pr. stk!!! Det er nok ikke lige der jeg skal have fyldt mit PM med 8 rør op hver 9. måned
Der kommer flere rør i shoppen på sigt, både lidt billigere og lidt dyrere mærker.
Men bemærkningen var nu ikke særlig relevant vi afgør jo selv hver især hvad og hvor vi vil købe

Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 6000 Kolding
Sikke en debat om en side der er blevet officiel i dag...
Indrømmet, der har været fejl i prissætningen på ATI lamper og rør. Fik vist ikke lige tjekket dagsprisen på ATI inden jeg lagde dem op:)nielsk skrev:Petsupply.dk skrev:Kan godt lige forklare lidt.
Super med en ny web-biks - altid godt med lidt internet shopping![]()
Har tjekket det igennem og rettet priser til. Så bliver det ikke billigere:)
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Geografisk sted: 3600 Frederikssund
:Fed med en ny netbutik!!