Regler og Retningslinjer Læs her

Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?

Forum for alle der er nye indenfor hold af saltvandsakvarie. Indeks
Besvar
Brugeravatar
joekill
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
Indlæg: 1165
Tilmeldt: fre 10. mar 2006 12:52
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1994
Geografisk sted: 4600

Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?

#1

Indlæg af joekill »

Pindsvinefisken kan du godt glemme. Den er selv som lille, al for stor :-)

Kik heller efter små gobier, http://dk.reeflex.net/kategorie/13.html
:whistle: 200x60x60 = 720L
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions: 3
Indlæg: 1097
Tilmeldt: fre 21. mar 2008 20:58
18
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hadbjerg

Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?

#2

Indlæg af martinknorr »

joekill skrev:Pindsvinefisken kan du godt glemme. Den er selv som lille, al for stor :-)

Kik heller efter små gobier, http://dk.reeflex.net/kategorie/13.html
Inden for den kategori ville jeg så gå udenom Amblygobius rainfordi/hectori samt Valenciennea wardi/strigata. De to første lever kun af hvad de kan finde i akvariet af levende og de 2 andre mener jeg er sandspisere.
Skal siges at jeg selv har et 58 L boyu og har prøvet med både Amblygobius rainfordi/hectori uden held.
MVH
Martin
8370 Hadsten
Brugeravatar
MAKRRO
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions: 0
Indlæg: 517
Tilmeldt: man 3. aug 2009 07:39
16
Postnummer: 2770 Kastrup
Saltvand siden?: 2009

Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?

#3

Indlæg af MAKRRO »

Som Joekill skriver - En gobi men ellers nævner du egentlig selv dine valgmuligheder... Et par klovnefisk og eventuelt den gobi er det eneste jeg ville smide i 58 liter...
Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions: 2
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
20
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Hvilket liv skal jeg vælge til mit 58 liters boyu?

#4

Indlæg af ole kekkonen »

hejsa,jeg ville kun vælge nogle svampe ikke så meget andet..
Besvar

Tilbage til "Ny i faget?"