Hvor køber man en Red dragon henne ??? har søgt men synes ikke jeg kan finde noget andet end nogle som kører alt for meget
i forhold til det jeg skal bruge ???
det ville være dejligt hvis der var en som kender nogle links

på forhånd tusinde tak.
Jeg har en Red Dragon. Den er desværre gået i stykker og da den er af ældre dato, tror jeg det er hammer dyrt at få lortet reperaret. Den var ikke lydløs, der var en brummen - godt nok svag. Og Aquabee'n "larmer" ikke mere end Red Dragonen.Stig Hansen skrev:det samme hørte jeg om en tunze silence og den larmer som bare pokker. jeg har været ude ved en gut og hørt en RED DRAGON
og jeg må sige jeg er noget imponeret den sage Nadda.men det ville være super rart at hører fra nogle af de gutter som
bruger Red Dragon hvad de siger ???
Ideen er skam ganske finStig Hansen skrev:arh hvaaa ??? jeg vil jo nøddig have sådan 3 hundelorts faconer siddene under pumpen hi hi
på den anden side så sider jeg jo ikke og kigger der hele tiden Hmm måske skulle jeg prøve.
Super at du fandt en løsningStig Hansen skrev:jeg har faktisk hertil aften pillet sugekoppern helt af og placeret pumpen dirkekte på glasbunden og nu siger den delme dutme mig, ikke ret meget
så jeg tror da helt klart jeg laver de silikone dutter som stefan taler om
Ja det kan jeg kun give dig ret iStig Hansen skrev:jo men jeg synes bare det er noget ringe af tunze at man skal igennem sådan noget møg før det virker HHRmmppff