Så er det vist tid til en lille update igen.
Der er sket en del på det lille rev:
Lyset er opgraderet til 8 x 80 watt for 3 dage siden, jeg købte en ATI 6 x 80 og har beholdt et akvastabilsæt a 2.
Rørene er 3 x 15.000, 3 x 20.000 og 2 pink - yes det er yankee style og det er FEDT.
Jeg har monteret et XL fosfatfilter som jeg købte brugt af Flem. Det er bare super..
Jeg har fjernet min nitratfilter og stoler nu meget på DSB effekten + caulerpaen i refugiet. Tror det virker.
Jeg har suget alt bundlaget op og solgt det i forsøget på at komme mit
cyano i stensætningen til livs med kraftigere
cirkulation. Jeg kunne ikke holde bundlaget ude ved forruden også kunne det værre ligemeget - men jeg savner det. Det gav så også 300 L
vandskift på 3 dage..
Cirkulationene er nu Tunze:
2 x 4500 L, 2 x 6500 L, 1 x 8000 L,1 x 12500 L + RD 6500 retur flowet.
Jeg har fjernet den store søjle til venstre for at lave et flottere gavl indkig fra spisebordet. Jeg har samtidig lavet 2 små søjler på 20-25 cm til at stå foran stensætningen som fredtidigt fundament for
sps´er.
Min store naso døde lige pludselig

Vi havde set den tidligere samme dag hvor den var i hopla som vanlig og pludselig sad den fast i en tunze 6065!! helt skrammet. Tror den hvidbrystede har gennemtævet den.
Min leukosternum er virkelig blevet aggressiv og jager konstant med de andre
fisk og havde nær taget livet af min pink-tail trigger også. Men meget kan tolereres når den skide hidsigprop er så smuk...
Der er lidt pics, de er desværre grumsede da den nye 12500 tunze lige er monteret for 3 timer siden og har flyttet noget skidt ud af stenene - men det må i leve med for denne gang. Det er nu tiden er til opdatering