jeg synes efterhånden bare denne tråd burde lukkes, der kommer ikke noget nytSylvest skrev:Det er muligt at akvarieudstyr har overholdt de lovmæssige forpligtelser, men de vælger at optræde bedrevidende istedet for at prøve at hjælpe kunden, når det klart er deres egen fejl.LHI skrev:Jeg tror faktisk at dette er en glimrende reklame for http://www.akvarieudstyr.dk/
jeg har da lige været inde og kigge på siden, som jeg ellers ikke har besøgt længe, og jeg kan ikke læse noget negativt om akvarieudstyr i denne tråd, så det er super
fejl på siden kan ske, han har tilbudt pengene tilbage, super, alt er i den skønneste orden set fra mit synspunkt
Stort set alle andre saltvandsbutikker ville da i det mindste have sagt undskyld for fejlen, og været lidt behjælpelige med at få løst problemet. Det er det jeg mener man skal sammenligne det med, og det giver i min verden ikke bonuspoint til akvarieudstyr.
vi har kun hørt sagen fra én side, dvs Katrine20 og hendes opfattelse af det der blev sagt, om det er rigtigt eller ej skal jeg lade være usagt, men nogen gange bliver man mødt med samme tiltaleform som man selv bruger, hidsig eller rolig, men endnu engang vi var ikke til stede, og vi har ikke hørt sagen fra akvarieudstyrs side
jeg har selv handlet ved dem nogle gange, har ikke oplevet at de skulle være grove, eller afvisende mht at hjælpe en kunde, at de så ind i mellem kan være nogle sløve padder mht leveringstider og priserne er høje, især for os jyder
er en helt anden sag.