Jeg sad lige og kiggede på akvariet, da jeg lige fik øje på en lille krappe og så gik kampen ind, 5-10 minutter, så var den oppe. En lille lokkereje og to net var det eneste der sku til.
Den er cirka 7-9cm bred.
Spørgsmålet er hvad jeg lige skal gøre med den? Det er vel synd bare at smide den ud?
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Ja, den boede i en sten på 15 kg, med en del store huller. Troede først det bare var noget der voksede ud fra et hul, men da det så bevægede sig, så måtte jeg lige se nærmere på det
Har fanget en tilsvarende for en måneds tid siden . Den havde en forkærlighed for min acropora millipora , som den var så flink at lave et pænt stort fragment af da jeg ville tilbyde den et nyt hjem i
kan vi blive enige om at man ikke smide levende dyr i toilettet.
afliv den (sæt den evt. i fryseren hvis du ikke har bollerne til en "søren ryge" aflivning ) og så ud med affaldet.
>
0
“One man's insanity is another man's genius; someday the world will recognize the genius in my insanity.”