For det gjorder jeg og er det sværd.
ringede der ind og snakket med en, kan desværre ikke huske hans navn. Men det er ham den højde der står derinde.
og så sagde jeg til ham jeg savnede en en skraber med barberblad på for havde hørt man kunne få det.
og det kan han skaffe super tænkt jeg

og han ville ligge den op på ders hjemme side så jeg kunne bestille den der og den ville blive lagt under navnet mega mag og der var kun den ene slags samt extra blade til den.
Gik og glædet mig til den kom men der kom en mini mag med plastic blade til og den var bare ikke til noget så ringet derind og fik at vide jeg bare måtte sende den retur så det gjorde jeg. og ja det kan jo smutte at man får noget forkert

Så sender den anden retur mandag så han burt have den tirsdag. og går og venter og stadig ikke fået den torsdag så ringer igen for at høre hvad der sker, hvor han siger den nok er kommet de har bare ikke åbnet den

så vi blev rigtig godt uvenner i tlf

men han siger så jeg bare kan sende det tilbage men det får jeg jo ikke den vare jeg har bestilt eller betalt for og gået og ventet på i 3uger plus jeg har brugt flere penge på at send den anden retur godt nok kun 75kr.
da jeg bestilt den stod der kun (Mega Mag magnetskraber m. blad) og ikke noget ud for foto som der står nu (Uden selve magneten, men en holder der passer derpå) det er sku svinsk systes jeg.
link til vare vi snakker om
http://www.akvarieudstyr.dk/netshop/sho ... ?pid=50367
sage osse til ham jeg vil ligge det op og det er så her med gjort
lidt info til jeg der overvejer at bestille noget på siden så ville jeg anbefalde jer at køre der ind og købe det så i kan se hvad i før