Lyder godt

UrbanSage skrev:Den har det skam fint. Den er ikke saa groen mere men den har vokset sig godt fast i stenene. Maa lige hjem og tage et billede eller to.
Tak, de er alle (undtagen LPS) groet fra smaa frags over ca. fire aar nu siden jeg startede i denne hobby.Erathor skrev:Det er godt nok nogle flotte store koraller du har dig der.
Ellers tag et kig her. Der er lidt billeder fra dette akvarie siden begyndelsen.Jesper B skrev:Så kan man rigtig se hvor meget korallerne er vokset nu
Ved nu ikke om den er saa voldsomAndersNT skrev:En voldsom vækst der har været, flot!
Nu ved jeg ikke lige hvad det med hammeren betyderole. skrev:wow,hvad kan man mere sige![]()
![]()
De skal nok forsvinde her inden alt for laengespdiving skrev:Lækkert du har holdt modet oppe med denne herlige hobby.![]()
Det ser sgu godt ud efter du har fået renset lidt ud i skidtet. Bare lidt ævligt med det Cyano alger på sandet.
Steen
Her er jeg ikke helt med? Hjaelpe paa hvad? cyano?ole. skrev:noget der kan hjælpe er at åbne op en smule for de koraller der ligger i sandet