Korallen?
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Re: Korallen?
Nej, du er langt fra den eneste. Brug evt. søgefunktionen her på siden. Der findes et hav af tråde omkring Korallen.
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 6700 Esbjerg
Frygtelig service!
Det er hvad jeg har og sige om det med korallen. Jeg forstår virkelig ikke at han køre rundt som alle andre forhandler og at han ikke er meldt til forbrugerrådet endnu. Jeg kan læse mig frem til herinde at han i perioder godt kan sende nogle vare ud til nogle bestemte personer mens andre personen ikke kan få fat i ham eller ser deres vare.
Det har jeg læst mange steder herinde nu. Men kan kun opfodre til at kontakte forbrugerrådet (hvilket er gratis) især hvis nogle har penge ude og svømme hos ham.
Det er desuden ikke lovligt at føre virksomhed på den absurte måde uden følger!
Det er hvad jeg har og sige om det med korallen. Jeg forstår virkelig ikke at han køre rundt som alle andre forhandler og at han ikke er meldt til forbrugerrådet endnu. Jeg kan læse mig frem til herinde at han i perioder godt kan sende nogle vare ud til nogle bestemte personer mens andre personen ikke kan få fat i ham eller ser deres vare.
Det har jeg læst mange steder herinde nu. Men kan kun opfodre til at kontakte forbrugerrådet (hvilket er gratis) især hvis nogle har penge ude og svømme hos ham.
Det er desuden ikke lovligt at føre virksomhed på den absurte måde uden følger!
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 6700 Esbjerg
det har stået på længe desværre.
Trustpilot ser hellere ikke så god ud ( men KUN 2 personer har vurderet ham) http://www.trustpilot.dk/review/www.korallen.dk
Trustpilot ser hellere ikke så god ud ( men KUN 2 personer har vurderet ham) http://www.trustpilot.dk/review/www.korallen.dk
-
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2500 Valby
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Valby
Jeg har selv bestilt hos dem og har intet modtaget. Og har heller ikke kunnet få kontakt:(
Der har været skrevet meget om hvor dårlig korllaen er lige fra første dag de åbenede og et hurtigt søg på google om dem burde få en alarm klokke til at ringe.
Steen
Steen
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Jeg lavede en test i mandags, bestilte 3 ting som alle stod til at være på lager. I dag er ordren stadig ikke afsendt, og en af tingene er ikke længere på lager..
Så det kører stadig ikke særligt overbevisende
Så det kører stadig ikke særligt overbevisende

- kenneth145
- Dragefisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4400 Kalundborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: kalundborg
det var lige før man skulle købe shoppen af ham... der er godt nok mange der prøver at handle der selvom han har et blakket ry, tror det kunne blive en god forretning igen.
det er sgu en skam med den side
det er sgu en skam med den side
Mvh. Kenneth boserup
nu med 500 l saltvand..
nu med 500 l saltvand..
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
Kenneth145 der må jeg give dig ret
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Nå, det overholder de heller ikke ....Korallen på deres hjemmeside skrev:Hvis du bestiller en varer der ikke er på lager, så trækker vi den ud af din ordre og sender resten. Det er med til at sikre hurtig levering. Du er meget velkommen til herefter at placerer en ny ordre med den udsolgte varer. Såfremt du laver en bestilling, og du først ønsker at vi sender varerne når alle er på lager, så bedes dette skrives i kommentarfeltet til din bestilling. Vi har langt de fleste varer på lager. Som udgangspunkt har vi ikke Giesemann og de mere specielle skummere på lager.
Vi vil strække os langt for at yde en optimal service.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Nå, nu er der gået over 14 dage uden en lyd (eller nogle varer) - Jeg tror efterhånden det er tid til at erklære den webshop for død:

- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Og man kan ikke skrive til dem:
5.2.2 betyder som regel at postkassen er fyldt op på serveren - Så jeg er nok ikke den eneste der vil annullere en ordre 
Kode: Vælg alt
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
kontakt@korallen.dk
Reporting-MTA: dns;EXVS03.exserver.dk
Received-From-MTA: dns;exsmtp02.exserver.dk
Arrival-Date: Wed, 21 Oct 2009 18:16:29 +0200
Original-Recipient: rfc822;kontakt@korallen.dk
Final-Recipient: rfc822;kontakt@korallen.dk
Action: failed
Status: 5.2.2
X-Display-Name: Korallen

-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 5750 Ringe
- Geografisk sted: Fyn
Tja man kan jo undre sig at folk bliver VED med at købe varer hos dette firma. Det er MANGE tråde der omhandler Korallen og manglende varer, service osv. Støt nu op om de firmaer der virkelig gør noget for sine kunder.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Hvilket var derfor jeg ville lave en test, jeg bestilte derfor 3xfoder, alle 3 stod som "på lager" på ordreafgivelsestidspunktet. Altså ikke noget besværligt, ikke noget med underleverandører - Simpelt og enkelt - Nogengange skal påstande jo dokumenteresNano75 skrev:Tja man kan jo undre sig at folk bliver VED med at købe varer hos dette firma. Det er MANGE tråde der omhandler Korallen og manglende varer, service osv. Støt nu op om de firmaer der virkelig gør noget for sine kunder.

-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: amager
Jeg er også i fælden, skulle have en pære, kan som jer andre heller ikke få fat i dem,
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
Tja, det er blevet dokumenteret ganske mange gange efterhånden...Hougaard skrev:Hvilket var derfor jeg ville lave en test, jeg bestilte derfor 3xfoder, alle 3 stod som "på lager" på ordreafgivelsestidspunktet. Altså ikke noget besværligt, ikke noget med underleverandører - Simpelt og enkelt - Nogengange skal påstande jo dokumenteresNano75 skrev:Tja man kan jo undre sig at folk bliver VED med at købe varer hos dette firma. Det er MANGE tråde der omhandler Korallen og manglende varer, service osv. Støt nu op om de firmaer der virkelig gør noget for sine kunder.

- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Jaa, men jeg syntes at hovedparten af historierne har haft "besværlige" varer - DerforNano75 skrev:Tja, det er blevet dokumenteret ganske mange gange efterhånden...

-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 16
Tja besværlige varer eller ej, så må man da forvente at Korallen burde være til at komme i kontakt med og dette har vist sig at være umuligt i rigtigt mange tilfælde. Jeg ved ikke om det skal kunne bruges som en undskyldning at det er en "besværlig" vare, når han trods alt har dem på sin hjemmeside. Jeg fatter simpelthen ikke at folk prøver at handle med dette firma...Hougaard skrev:Jaa, men jeg syntes at hovedparten af historierne har haft "besværlige" varer - DerforNano75 skrev:Tja, det er blevet dokumenteret ganske mange gange efterhånden...