Nej ikke helt. Hvis han var det, så havde han ikke været forsikret imod det.Helena skrev:Du må da være verdens uheldigste mand
Er det ikke bare en almindelig jyde renovering???røntved skrev:Så blev muren færdig fredag til aften med badeværelset.Han glemte at komme tirsdag-onsdag-torsdag, så han fik at vide at det ikke var weekend før jeg havde gulv på. Jeg skulle så selv gøre rent på fliserne, fint nok. Det viser sig at en flise var knækket for ham og den ene halvdel var 1,1 mm for høj. Fin ostehøvl. Efter at have renset og vasket gulvet opdagede jeg at laveste sted i bruserummet er 40 cm fra afløbet.
![]()
Jeg har lige ringet til taksatoren privat, det var han ikke vild med en lørdag:( Han ringer til muren meget tidlig mandag og giver han et forsøg mere til at lave det ordentlig, ellers finder han en anden der kan
.. Ser osse lige at han har lagt de nye gulvfliser rundt om wcèt i stedet for at lægge dem under. Selv om han ved at der kommer et nyt på næste fredag
![]()
![]()
![]()
. Hvad fanden har jeg dog gjort
Ja det siger jeg sku ogsåSylvest skrev:Så kan han lære det!
Har han overhovedet en uddannelse som murer??røntved skrev:Ja så er badeværrelset færdig og ok. Toilettet smuttede lige for ham. det gav en revne op fra foden til brædtet. Jeg stod lige uden for døren og var ved at sætte lampe op, så det gav lige et fint nyt wc med soft-close luk af brædtet. Fine sager. Men han havde lige en "bytter" til mig. Han havde brugt min garage til at skære og slibe fliser i. Det er både motorer, maskiner, udstillingstelte(hund), værktøj og reservedele. Alt skal ud og rengøres. Det giver 6 timer a 100 kr skattefri fra taksatoren, og så er muren blacklistet fra forsikringsarbejde..
Men så får jeg da soteret og smidt væk samtidig