Det kan næsten KUN være en krabbe, og det er et 350L hjørneakvarie med keramikbaggrund hele vejen rundt og en del sten i. Hvordan f.... finder jeg nogensinde sådan en krabbe.
Synes godt nok jeg har haft uheld på uheld på uheld på uheld på uheld på uheld på uheld osv. osv. med det akvarie her og jeg er efterhånden tæt på at give op.
Hvis det ikke er glasset i lamperne der springer, skummeren der pludselig går amok og smider 20-30L vand på gulvet, planarier der skal fjernes på alle sten så stenopsætningen skal laves om, forhøjet temp. så alle sps'er smider vævet og jeg kan blive ved og ved.
Undskyld mit udfald men jeg sku bare lige af med det. Jeg har en idé om at krabben er i højre hjørne og jeg har fundet et krabbe skjold og en klo i akvariet da jeg skulle have stenene op sidste gang for at fange hummeren, og krabber skifter også skjold når de vokser... ikk ?
Men er der nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre, for jeg kan snart klare mere, det er alt for dyrt og trist at se sine fisk og inverbrater dø og forsvinde