hej alle
jeg har for lidt over en mdr købt eb stor Caulastrea, den så ud til at have det godt de første 2 uger men nu foller den sig ikke ud mere. mine værdier er fine har dog noget høj ca den er ca 560. den står på bunden i mit 470l hjørne akvarie, jeg har 250w hqi over med lidt blåt t5. hvad kan der være galt eller står den bare forkert? håber nogle kan hjælpe da det er en super fed koral.
mvh jim
placering af Caulastrea
- Kenneth Jensen
- Rev haj
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hjørring
- Kontakt:
Re: placering af Caulastrea
Jeg har også haft caulastrea, som pga. den stod for tæt på - først en hammerkoral, så en lobophyton.
Nogle koraller og lign. udsender jeg noget i vandet som forsvar, og det er jo ikke alle koraller der
kan modstå det. Så tænk over hvad du har den stående i nærheden af. 15-20cm er også i nærheden af,
efter min erfaring.
Nogle koraller og lign. udsender jeg noget i vandet som forsvar, og det er jo ikke alle koraller der
kan modstå det. Så tænk over hvad du har den stående i nærheden af. 15-20cm er også i nærheden af,
efter min erfaring.
- AndersGS
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Re: placering af Caulastrea
Nem koral. Sæt den i medium strøm og lav-medium belysning.
Har selv nogle der står lige under en HQI og forholdsvis stærk strøm som står fint. De andre står under T5 i svag strøm, som også står fint. De er meget taknemmelige, så det undre mig du har problemer med den.
Har selv nogle der står lige under en HQI og forholdsvis stærk strøm som står fint. De andre står under T5 i svag strøm, som også står fint. De er meget taknemmelige, så det undre mig du har problemer med den.
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
-
- Palet kirurg