Og findes der noget bedre...
Hvis dette er tilfældet, vender du dig vel ligeledes til lydenHofmann skrev:Hvor lang tid er det ??? For hvis det er uger så kan det vel bare være fordi du har vænnet dig til lyden eller hvad
havde du dem også monteret med magneter?StarF skrev:jeg havde 4x 6100 tunze pumper.. de pumper kunne jeg ikke høre køre.. nogle gange blev jeg altid i tvivl og måtte have hånden ind forand.
brugte du tunze's egne magnet holdere? jeg bruger den fra suregrib fordi de er pænere og fylder mindere, men kan være at det er der synderen liggerStarF skrev:ja der sad med magneter. i mine pumpe rum.
kan du også fornemme en resonans i glasset? jeg kan høre forskel på resonans lyden når pumper skruer op og ned i hastighed pga. controllerenCarsten skrev:Jeg bruger både Suregrib og Tunzes egen. Synes ikke der er nogen forskel i lyden
ja brugte de helt store magneter.. og man kan ikke engang mærke det på glasset. Det skal så siges mine pumper bare brugte og helt sikkert kørt til. De larmede lidt i starten efter at have været tøre, men blev hurtig lydløse.stefan_sørensen skrev:brugte du tunze's egne magnet holdere? jeg bruger den fra suregrib fordi de er pænere og fylder mindere, men kan være at det er der synderen liggerStarF skrev:ja der sad med magneter. i mine pumpe rum.
Kan du ikke smide et link til dem?stefan_sørensen skrev:brugte du tunze's egne magnet holdere? jeg bruger den fra suregrib fordi de er pænere og fylder mindere, men kan være at det er der synderen liggerStarF skrev:ja der sad med magneter. i mine pumpe rum.
Hvor kan det købes?kenneth145 skrev:mine 6101 er også med sure grip.. de siger intet..
Georgina skrev:Hvor kan det købes?kenneth145 skrev:mine 6101 er også med sure grip.. de siger intet..