Jeg har ikke de store penge så max 3-400,- og det skal selvf. være et velovervejet køb så jeg ikke laver nogle dumme impulskøb (er prøvet før).
Men jeg kan bare ikke beslutte mig for hvilken fisk. Jeg har lige nu en stor veliferum, hugo, 2x zebra gobbier, ildhalekutling, fridmani og en koralvogter.
Jeg har utrolig meget svømmeplads selv om det nu er et hjørneakvarie på 350L.
Jeg vil gerne have en stor fisk mere da jeg synes det er flot med et par meget få store fisk og nogle små der fiser rundt omkring. Men af kiruger kan jeg ikke beslutte mig, og den jeg vil have er pæænt dyr. Ellers har jeg kigget på en strigosus, men den er bare meget mørk, og der skal helst være knald på farverne.
Kan man ikke fåen anden "stor" fisk som ikke bare er pølseformet (kejsere tør jeg ikke i frygt for at de går i korallerne, ellers er jeg helt tosset med imperator og navacus, men de er jo nogle bøller til det, samtidig er jeg også HELT tosset med sommerfuglfisk, men de har jo også samme baggrunds historie

Håber der kommer nogle gode bud på det så jeg måske kan bestille en ved moby i aften.
Mit akvarie har stabile og rigtig gode vandværdier så det er skam klar til en ny fisk, de fisk jeg har er isat over 4 mdr.