som nybegynder kunne man godt havde advaret mig - Har lige for første gang tømt min skummer hvor det virkelig var sort vand der var i koppen.... og FØJ det lugtede, har aldrig oplevet noget lignende!!!
Og syntes nærmest lugten sidder i tøjet og i min næse... uchk...
Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv
vent til du skal prøve at rense et stoppet nitratfilter, så holder du helt automatisk op med at klynke over den smule skummer kop
her i huset klager familien ikke over skummerkoppen mere, ellers skal jeg bare nævne sætningen, nitratfilter rensning
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Hehe jeg har ikke haft den ""glæde" af et nitratfilter endnu - måske hvis (læs: når) jeg får noget større... Men lugtet overraskede mig bare, og er da bestemt glad for at det er noget der bliver transporteret væk fra mit akvarie
Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv
Mvh. Brian Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand og sikke stille der blev i det lille hjem *GG* Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
MAKRRO, prøv at tage et smut til Esbjerg eller Hanstholm, en varm sommerdag, så rammer lugten nok bedre
JJ skrev:Nitratfilter...... Føj!!! Det stinker bare af rådne æg man!!
Jeg glemmer aldrig jeg fik mit hjem i sin tid og det skulle renses!
sidst jeg rensede mit efter at det var stoppet, gjorde jeg det i haven, alligevel trængte lugten ind i lejligheden
og jeg gad godt vide hvad naboen har tænkt.de sad og grillede, lige på den anden side af plankeværket, uden mulighed for at se hvad jeg lavede
he he, det kan godt tænkes, men det har være en seriøs mavepine så
seier skrev:lugten af en god skummerkop rør mig ikke mere men en død anemone kan godt gi mig kvalme.
den kan osse være slem, men det skulle en søhare, hakket i pumpen også gøre