Seastars.dk *butikken er åben og sagen opklaret*

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
HerrO
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
18
Postnummer: 2300 København S
Geografisk sted: Ørestaden

Seastars.dk *butikken er åben og sagen opklaret*

Indlæg af HerrO »

Hejsa,

Jeg ville lige høre om der er nogle der har haft kontakt til Seastars.dk siden de er kommet retur fra ferie i slutningen af august (som de skrev her på forum).

Jeg har en ordre ved dem som de har været flinke at hæve pengene for, men kan ikke få kontakt til dem via mail eller telefon. Og de har ikke være online herinde siden den de lavede det indlæg i slutningen af august at de var retur.

Så håber nogle har haft kontakt til dem :-)

Hilsen
HerrO
Senest rettet af HerrO søn 13. sep 2009 22:01, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Re: Seastars.dk

Indlæg af William Jr »

Samme problem her...
Senest rettet af William Jr søn 13. sep 2009 23:30, rettet i alt 3 gange.
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
HerrO
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
18

Indlæg af HerrO »

William Jr skrev:Samme problem her...
Åhh nej - håber ikke det er samme situation som vi har set tidligere her på siden....

/HerrO
Ecoreef
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
16
Postnummer: 9530 Støvring

Indlæg af Ecoreef »

Vil bare sige, det ikke er lovligt at trække pengene fra Dankortet før varen er afsendt, så ville nok skynde mig at
reagere hvis det ikke er for sent.(Håber ikke i mister for meget)
HerrO
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
18

Indlæg af HerrO »

Ecoreef skrev:Vil bare sige, det ikke er lovligt at trække pengene fra Dankortet før varen er afsendt, så ville nok skynde mig at
reagere hvis det ikke er for sent.(Håber ikke i mister for meget)
Kender skam godt reglerne og det er det jeg har reageret på, da pengene blev trukket, men at der ikke kom nogle mail eller andet info om at pakken var afsendt.

Men har forsøgt at søge alt info og kigget på CVR efter info. Nummeret på privatadressen bliver heller ikke taget, så det er ikke så positivt lige pt.

Håbede blot at nogle havde hørt fra dem så det ikke kom til noget "træls noget".

Men hvis ikke må man blot i banken og udfylde det dokument der kan trække pengene retur.

Hilsen
HerrO
Sylvest
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 4000 Roskilde
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Sylvest »

Jeg snakkede med Rose d. 28.8 altså den dag de åbnede efter ferien, og fik min bestilling samme dag.
HerrO
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
18

Indlæg af HerrO »

Sylvest skrev:Jeg snakkede med Rose d. 28.8 altså den dag de åbnede efter ferien, og fik min bestilling samme dag.
Heps - men der har bare ikke været muligt at fange dem siden 1. september. Og på telefonen siger den staigvæk på svareren at de er på ferie.

Mit eneste issue er blot at de har hævet pengene uden at sende varen. Heldigvis ikke stort beløb, men alligevel.

/HerrO
Brugeravatar
T.
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
19
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 1989
Geografisk sted: Brøndbyvester

Indlæg af T. »

Sidst jeg hørte fra seastars var den 3 september, og blev meddelt at mine brændere var på vej fra USA og ville derfor modtage dem inden for en uges tid. Det er ved at være lige op over, så derfor har jeg lige smidt en mail. Hvis jeg intet høre fra dem, så må man jo køre et smut forbi.
Torben
Saltwater.dk

624 liter,3 x GHL Mitras, 2 x Vortech Mp40wes, ATI 250i skummer.
HerrO
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
18

Indlæg af HerrO »

T. skrev:Sidst jeg hørte fra seastars var den 3 september, og blev meddelt at mine brændere var på vej fra USA og ville derfor modtage dem inden for en uges tid. Det er ved at være lige op over, så derfor har jeg lige smidt en mail. Hvis jeg intet høre fra dem, så må man jo køre et smut forbi.
Det lyder sq godt. Smid gerne en update når du modtager dem. Og korrekt - så må man jo trille til Tølløse og sigepænt goddag.

Hilsen
HerrO
michael26
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: Ikke angivet
Geografisk sted: amager

Indlæg af michael26 »

Skal nok få mine penge eller ting som jeg har bestilt, ellers må man lave et lille besøg
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
16
Postnummer: 4400 Kalundborg
Geografisk sted: kalundborg

Indlæg af kenneth145 »

Tror i skal lade vær med at hidse hinanden op selvtægt er ikke lovligt heldigvis..s
Det er altså noget hø med de net butikker. Jeg var selv ved at starte en lille butik op men satte det lidt på hold da seastars kom på banen da tølløse er ret tæt på mig.
Har ansøgnings kuverten klar til erhvervs og selskabsstyrelsen. samt skabt kontakt til importør af fisk og koraller. både i dk og udlandet. så det er ikke utænkeligt at der kommer en ny Bryggers butik med net salg kun af lagervarer og kun det mest almindelige. samt sten koraller og måske lidt fisk.
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
Sylvest
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 4000 Roskilde

Indlæg af Sylvest »

kenneth145 skrev:Tror i skal lade vær med at hidse hinanden op selvtægt er ikke lovligt heldigvis..s
Det er altså noget hø med de net butikker. Jeg var selv ved at starte en lille butik op men satte det lidt på hold da seastars kom på banen da tølløse er ret tæt på mig.
Har ansøgnings kuverten klar til erhvervs og selskabsstyrelsen. samt skabt kontakt til importør af fisk og koraller. både i dk og udlandet. så det er ikke utænkeligt at der kommer en ny Bryggers butik med net salg kun af lagervarer og kun det mest almindelige. samt sten koraller og måske lidt fisk.
Det vil jeg da glæde mig til :GO
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8370 Hadsten
Geografisk sted: Hadbjerg

Indlæg af martinknorr »

Fik en mail fra dem da jeg havde haft et spørsgsmål til dem, det var sidste uge og der blev der skrevet fra udlandet, så de muligvis uden for landet igen. Ved godt det ikke hjælper nogen med at få deres ting.
Men bare lidt info...
MVH
Martin
8370 Hadsten
HerrO
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
18

Indlæg af HerrO »

martinknorr skrev:Fik en mail fra dem da jeg havde haft et spørsgsmål til dem, det var sidste uge og der blev der skrevet fra udlandet, så de muligvis uden for landet igen. Ved godt det ikke hjælper nogen med at få deres ting.
Men bare lidt info...
Hejsa,

Det er KANON info. Så er der liv og ingen grund til at trykke på de store panikknapper. TAKKER.

/HerrO
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Indlæg af AndersGS »

Jeg skrev med Seastars.dk den 02-09-09.

Iøvrigt kan jeg slet ikke nikke genkendende til problemer med dem, har kun fået super god service!

Thumbs up herfra! :K
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af Brian C »

AndersGS skrev: Iøvrigt kan jeg slet ikke nikke genkendende til problemer med dem, har kun fået super god service!

Thumbs up herfra! :K
det samme her, bestilte nogle ballaster, blev løbende informeret om forløbet :GO
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
T.
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
19
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 1989
Geografisk sted: Brøndbyvester

Indlæg af T. »

kenneth145 skrev:Tror i skal lade vær med at hidse hinanden op selvtægt er ikke lovligt heldigvis..s

Nu vil jeg altså ikke kalde det selvtægt, at banke på en dør.

Syntes bare det er ringe, at man intet høre fra seastars. Som ejer af en netbutik, som tager til udlandet pga. forretningsrejse eller lign., så kan man da som det mindste skrive det på hjemmesiden for at informere evt. kunder. Ellers sker der jo bare det vi ser her, at folk intet høre og folk tror straks det værste. Det forpligter sq, at drive en virksomhed.
Torben
Saltwater.dk

624 liter,3 x GHL Mitras, 2 x Vortech Mp40wes, ATI 250i skummer.
HerrO
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
18

Indlæg af HerrO »

Vil til alles information sige at jeg her til aften har fået mail fra Seastars og alt er i orden. Blot lidt problemer som er løst nu.

Så ingen grund til mere diskussion om dette, men takker for info hvori at I skrev at der har været kontakt. Det var god information.

Hilsen
HerrO
Brugeravatar
rozzzna
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
17
Postnummer: 6971 Spjald
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: VESTJYLLAND

Indlæg af rozzzna »

Jeg har skrevet til de involverede parter i sagen, og det skulle være på plads.

Fortsat god aften

Vh Rose
Seastars.dk
Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlæg af William Jr »

Også tak til Seastars herfra for opklarende svar med god begrundelse!
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"