Som overskriften siger? Det er nemlig en ret fornuftig pris de forlanger £83,94 inkl. fragt og skatter 2x lamper og 1 skummer og elsker simpelthen det her design... jeg ville bruge det som nano/karantæne...
Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv
De fleste, måske alle, engelske webshops leverer kun til Storbrittanien. Men nogle er villige til at sende til dk. Hvis man sender en mail undersøger de fragtprisen som er ret dyr fra UK.
hvad er det for en skummer du vil købe ??? den eneste "skimmer" jeg kan finde er en "surface skimmer" til at fjerne blade med, alså ikke nogle "protein skimmer"
Jeg forhandler med dette nano akvarie.
Jeg har set det i action og det fungere overraskende godt. Akvariet jeg så havde kørt i knap et år. Prisen er omkring 570 kr så vidt jeg husker.
[center]http://www.deepoceanshop.dk[/center] [center]Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean[/center]
DEEPOCEAN skrev:Jeg forhandler med dette nano akvarie.
Jeg har set det i action og det fungere overraskende godt. Akvariet jeg så havde kørt i knap et år. Prisen er omkring 570 kr så vidt jeg husker.
Hey Deepocean,
Er det også med lys og skummer?? Og kun 570? Er det din salgspris?
Næste gang du peger på nogen, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv