Brian C skrev:kasper skrev:Hvordan vil du håndtere den når du skal rense akvariet? Det kunne være meget sjovt at prøve med en lille dragefisk på et tidspunkt
Tillykke med den!
Mvh Kasper
ja det kan være et problem, for de er meget nysgerrige, og bliver hurtigt tamme, og så er det risikoen for et prik opstår, men et par ekstra øjne til at holde øje med hvor den opholder sig, og så undgå at rode mere i akvariet end højst nødvendigt, og lad være med at fodre den med fingrene, så den ikke forbinder disse med mad
Enig Brian, min kone får lov at holde brændvagt når jeg roder med akvariet, men ellers, slå koldt i blodet, og lad være med at være bange for den, det er vel lidt ligesom folk der har edderkopper?
Men nej, jeg skal bestemt ikke stikke mig på den, så jeg holder skarpt øje med den hvergang, og skal jeg en dag lave noget større kan den jo ryge i et karantæne bur på kanten af avkariet, der kan jo være riller i, så den stadigvæk får cirkulation.
Men som det tidligere blev ¨påpeget så vokser de sig temlig store, og også ret hurtigt, så man skal med små akvarier vide at det er en kortere fornøjelse end med så mange andre fisk