Har lige købt en Siganus magnifica.
Men mine kirurger rotter sig sammen og overfalder den hver gang den kommer frem. Nogen gode råd ?
Mine kirurger. 2 gule kirurger, 2 paletter, 1 Zebrasoma xanthurum, 1 naso, 1 A. mata og 1 A. nigricans. De to sidst nævnte er kommet i indenfor de sidste tre uger uden de store problemer.
Akvariet er på 700 l.
Karl
Siganus magnifica
-
- Rev haj
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 5000 Odense C
Re: Siganus magnifica
Giv den nogle uger så skal den nok finde sin plads i akvariet. Jeg har både en i mit store akvarie og en i mit nano og samme historie begge steder. De kom i, blev jaget i noget tid, faktisk så meget at jeg troede den var død da jeg aldrig så den - begge steder. Men efter nogle dage/uger kom den frem og blev fremme, nu er der ingen problemer i begge akvarier og de trives fint 

Har du en Siganus magnifica i et nano akvarie???Dan-P skrev:Giv den nogle uger så skal den nok finde sin plads i akvariet. Jeg har både en i mit store akvarie og en i mit nano og samme historie begge steder. De kom i, blev jaget i noget tid, faktisk så meget at jeg troede den var død da jeg aldrig så den - begge steder. Men efter nogle dage/uger kom den frem og blev fremme, nu er der ingen problemer i begge akvarier og de trives fint
@Zimba
Karl, jeg ville behandle den som en ny kirurg. Dvs med alle de tricks der er i bogen.
Det lyder som om dine andre kirurger behandler den som en artsfælle.
-
- Rev haj
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 5000 Odense C
haha my bad. Jeg trykkede bare på magnifica og så kommer der jo en ildhalekutling frem. Bare glem mit indlæg så