Min Handel med simon højer her på forum

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Min Handel med simon højer her på forum

Indlæg af StarF »

PuraVida skrev:skulle I ik bare have aftalt at han sendte den som "forsigtig" post? så er den forsikret hvis der skulle ske skader under transporten med Postdk.
nej den er ikke forsikret hvis indpakningen har været håbløs som det jo åbenbart har været i dette tilfælde. der gælder samme regler mere eller mindre ved en forsigte pakke som alm pakke. forskellen er bare de dækker et højere beløb!

pakken bliver desuden ikke behandlet anderledes, den får samme vej igennem systemet som alle andre pakker.

der ud over syntes jeg forummet mangler en "sælger/køber" vurdering! der er vildt mange useriøse købere/sælgere. problemet med sådan nogle er jo at folk også let kan blive hængt forkert ud.
MMartin
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
17
Postnummer: 3600 Frederikssund
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 3600 Frederikssund

Indlæg af MMartin »

Jeg synes det er meget svært at bedømme hvem der har ret i sådanne tilfælde. Der er jo altid to sider, og for folk som intet har med det at gøre er det sgu svært at tage stilling til om den ene eller den anden har ret.

jeg vil nok bare mene at det ikke er iorden at hænge folk ud på nettet med mindre man virkelig har en god begrundelse, og selvom der er en god begrundelse er det stadig svært for andre at kunne sige hvem der har ret........

Synes selv i burde finde en løsning og få det overstået
CyboKid
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
15
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Stenløse
Kontakt:

Indlæg af CyboKid »

Reelt er der vel ingen der kan sige 100% sikkert, der ikke var sket skade hvis man havde brugt en anden indpakning...
Pakkerne bliver altså ikke behandlet alt for nænsomt, så det kan alt andet lige sagtens være postDK som har været lidt hårde ved pakken.

Om den ene eller anden har ret ved jeg ikke, og det er der vel sådan set ingen der ved, men jeg synes man skal være 110% sikker i sin sag før man hænger nogen offentligt ud.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Billede
[/url]
Brugeravatar
Lars M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 9560 Hadsund
Saltvand siden?: 2001

Indlæg af Lars M »

Jeg tillader mig at lukke tråden her.
Jeg mener at begge sider har haft lejlighed til at få eres sysnpunkter frem, så den videre diskussion må blive mellem parterne.
Jeg håber I finder en løsning, som I begge kan være tjent med.

Al videre disput om post Danmark's service, må I tage i en anden tråd.
Mvh.

Lars Mogensen
Låst

Tilbage til "Generel saltvandssnak"