William Jr skrev:ole. skrev:det er tomt.
- Saltvand kræver tålmod...
Meen, ikke så meget Ole.

fornemmer jeg en hvis drillen

bare rolig jeg kan ta det.
mit sidste akvarie sat jeg op på en dag i overførte stenkoraller dagen efter,uden tab,men vil ikke anbefale det
akvariet inden det var jeg i en krise(inden jeg fandt zeovit) jeg oksede rundt i det købte dyrt udstyr og solgte billigt for at prøve alt af...
konen blev sur og jeg var selv endel frustreret.
faktisk mangler jeg ikke så meget for at få det her op at køre prober..
.sump skal laves ,piece of cake skummeren passer perfekt i et standard 54 liter akvarie 60gange30gange30 jeg laver bare lige en trippel bobbelfælde da skummeren er et monster selvom den er lille og jeg har på fornemmelæsen ikke alle bobler bliver i kejlen.
tre stykker glas limes halvanden cm fra hinanden og det midterste halvanden cm fra bunden,håber da vandstande forbliver detsamme i skummerrummet,men jeg har ikke så meget drøn på returen så det går sikkert...!og selvfølgelig zeolith filter/reaktor i retur kammeret,retur pumpen kan ikke stå våd der ikke plads tror jeg så der skal bores et hul i det akvarie også.bling!!
se den er bætte

zeolith filter grotech 110
til det her akvarie var valher mellem 2 beckett skummere
den her besray injection skummer har jeg dog valgt at beholde da den er lidt speciel
men på billedet kører den med en deltev 4040 så av den larmer
[img_l]
http://lh3.ggpht.com/_QcHAYgGtu4s/R85ye ... s512/0.jpg[/img_l]
øøøhhhh,kabinettet skal laves færdi,det er ikke pænt nok

,,,.
og jo overvejer jo også jeg skal have nogle ls fra biotedmarine,han henter friske hver måned fra revet,siger han da
meningen er jeg ikke gidder det krapp i akvariet da jeg pisse træt af alt det lort der følger med også som krapper og lignende,så de skal stå i en tønde på ved siden af akvariet som munder ud i mit refugie/zeolith/retur kammer,det skal helst være nogle store sten da små samler debris og selfølgelig godt med omrøring der også..
hvad mener du flemming? er det godt nok med døde sten og have en laaaaaaaaang indkørsel,eller skal jeg have friske i karet,,hmm beslutninger beslutninger
hehhh
knut arne det bliver mit sidste barn og akvarie det her