Hej folkens
ville lige høre om der er nogen af de forskellige forhandlere i KBH der ligger inde med tankgennemførringer i til 25mm og 32mm samt kuglehaner i samme dimension? os uden at det koster så jorden ryster
mvh. Kenneth
Carsten okay bare i orden må lige kigge når jeg alligevel skal derind i morgen kunne lige være lækkert hvis de havde de ting der
hvidtfeldt: ja det er os rigtigt nok meeeeen nu er det en helt anden kvalitet det jeg roder med hvilket os kan ses på prisen for min pris (med rabat) så koster en kuglehane i 32mm næsten 280kr/stk og derfor synes jeg ikke lige jeg gider ofre så meget på dem. Det samme gælder tankgennemførringer eneste fordel jeg kan få lige med hvad størrelse i enderne om det fx er 32mm tankgennemførring med ½" eller 2" gevind såååå meeeeeeeen nærrigheden kommer lidt op i en når de koster en del mere end dem der sælges ved fx forhandlerne
ahhh det er jo typisk når jeg skal derind i morgen at de har lukket hehe må lige et smut forbi akvarieudstyr og kigge så i morgen. ellers må det sgu vente og så blive bestilt over nettet.
en ellers tak for infoen bruno