jeg købte 2 klovnfisk, 1 palet kirug og 2 dannebrosrejer alt ser fint ud bortset fra den ene klovn.
den var lidt sløv fra starten og gennerelt ikke så livlig som den anden klovn.
alle de andre fisk og rejer spiser alt hvad der bliver puttet i akvariet (tør foder, artemia, krill og noget blandingsfoder)
men den "syge" klovn vil kun spise artemia den første dag og nu slet ikke noget...
den er begyndt at gemme sig bag mine levende sten i små huler og ligger ned på koralgruset og basker lidt?
jeg kan ikke se nogen fysiske sygdomstegn som pletter eller noget. men den opføre sig meget sygt.

og nu kommer det store spørgsmål??? skal jeg bare lade den være og se om den kommer sig, med fare for at den for en masse ting der vil smitte til de andre fisk eller skal jeg behandle mod noget jeg ikke helt ved hvad er?
jeg kan også tage den op af akvariet og bare sige at der fik mand desværre en dårlig fisk, og få en ny??

kan jeg evt. lave noget forbyggende behandling med uv altså også til de andre fisk. hvis ja er der noget uv i vil anbefale til prisen?? og skal det være filter eller direkte lys ??
satser på hurtig hjælp

På forhånd mange tak
Hilsen TheisE