Pass opp jere der i sør

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions: 0
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Pass opp jere der i sør

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Okay saltvands"duder" i sør :happy:
om en god times tid nu,så starter jig bilen,og vender nesen sørover :happy: så bare lås alle dører,for nu kommer fjeldfolket på besøk til jere :T
Og til DDT2.du må tage kontakt i løbet av noen dager.ang. disse oceanrunnerne jig haver med til dig...
Flemming,ole,Lord Mike m/flere ja egentligt gjelder det jere alle selvsagt!nu kommer invasjonen fra nord! :W
Kan nåes på mobil.nr.47407823.(0047?forran?),med tanke på oceanrunnerne DDT2...
Brugeravatar
DDT2
Rev haj
Rev haj
18
Postnummer: 4190 Munke Bjergby
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Syd- og Vestjælland

Re: Pass opp jere der i sør

Indlæg af DDT2 »

knut har skrevet til dig på din mobil men ellers er jeg i sorø lige de her dage hvis det er alt efter hvor du nu kommer hen i det danske land ;)
Knut-Arne Berg
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
17
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 1999

Indlæg af Knut-Arne Berg »

Puhh.. :dizzy: akkurat kommet hjem igjen nu fra min 10 dagers "trip" nede i sør,og etter 15 timer reise med bil og båt,er jeg glad jeg er hjemme igjen nu ja :happy:
Pumpene er levert,og takker Ole,Lord Mike og william.Jr for fantatiskt opphold,samvær,gjestfrihet,og akvariekikking hjemme hos de :GO
Turen ble svindyr!! :dizzy: takket være at jeg "svidde av"rundt 30000 i saltvandsrealitert utstyr,men det gikk "som vanligt" bra i Tollen :GO ,så alt i alt,så er jeg max fornøyd,selv om det blir havregrøt på meeg noen måneder fremover nu er jeg bange for... :sneaky2:
Men takker alle for gjestfrihet,og håper jeg ikke skremte vettet av jere der nede i sør :)
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions: 2
20
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2002

Indlæg af Lord Mike »

Velbekommen Knut-Arne det var et hyggeligt besøg, skulle du komme på disse kanter igen er du velkommen til at kigge forbi :y
Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
19
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlæg af William Jr »

Selv tak Knut-Arne :happy:

- Og tusind tak for fisken du købte til mig, den svømmer rundt og koser sig blandt mine Kirurger! Jeg er veldig fornøyd med denne, fiskene også... :GO

Du lykkedes inte og skremme vetet av os! Det var inte så mye viking i deg som jeg trode... :biggrin:

- Vi ses på neste året! :GO

Hils Vigdis og barn :grouphug:
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"