dem der dukker op af sandet ser ud som om de har limet sandkorn op son et lille rør de bor i. kan desværre ik tage billeder af dem, de er alt for små.
nogen der ved hvad det er? tak

De er helt uskadelige, og efter hvad Calfo & Fenner skriver gavnligemipe skrev:Jeg vil bare gerne vide hvordan man får dem fjernet?![]()
Og jeg vil give Carsten ret i, at dem der bor i sandet ikke er rørsnegle, men nok en "spaghettiworms" af en eller anden slags.
Dælme ikke når de fuldstændig overmander mine koraller, har en Montipora som er halvdød pga rørsnegle og de sætter sig på kalkskellettet af mine Euphyllia og Caulastrea så de rigtig kan irritere dem med deres fangetråde.Carsten skrev:De er helt uskadelige, og efter hvad Calfo & Fenner skriver gavnligemipe skrev:Jeg vil bare gerne vide hvordan man får dem fjernet?![]()
Og jeg vil give Carsten ret i, at dem der bor i sandet ikke er rørsnegle, men nok en "spaghettiworms" af en eller anden slags.
Det skal du ikke forvente. Der skal langt kraftigere ting til at gøre det af med sneglene.PuraVida skrev:ok vildt nok. jeg burde nok lige prøve imorgen at se om en pincet kan flække de rør jeg har.