Halekinreje (hun)
Ægte kejser (P. imperator) Min er så småt ved at udfarve til voksentegning, den får helt andre farver når forvandlingen er genneført.
Klarkii klovnfisk (han)
Alm. pincetfisk (C. rostratus)
Det vil vise sig, de kan være meget svære til at gå til foderet, dog har jeg hvergang haft held med at tilvende dem. Jeg bruger en filtersvamp som jeg smørrer artemia ud på, så sidder det nogle i hullerne og det plejer at kunne få en pincet igang med at spise, lige nu æder den glasroser.... og heldigvis for det, det var nemlig formålet med den.Hvad med pinceten er den svær at holde????
Carsten skrev:Og at den trives bedst i par??
Ronny skrev:Så er der kommet lidt nye dyr i mit mini ocean, et par halekin rejer
Ja, det er ikke altid men får det hele med.... kender det selv.De 3 små bogstaver smuttede lige for mig!
det er et 250 liters akvastbil. bruges til aflæggere og er uden det helt store i udstyr.hvor stort er dit andet akv Ronny???
jeg har haft god erfaring med pincetfisk og glasroser, men det er nok mest de små nye de kan holde væk, de store skal nok fjernes med syre eller andet.Så tror jeg at pinceten er løsning på mine glasroser.