nogen anbefalinger tak

Var det et nyt lavet efter dine mål, inkl. bordl? - de har nemlig brugte til den pris...wondersurfer skrev:mener jeg gav 12.500 kr og jeg afhentede selv i klovnen..... men igen det altså virkelig smukt arbejde
jep fra geissFick skrev:Fra Geiss?
'Lasse skrev:Det er sku næsten hele mit akvarie budget til det næste akvariederfor laver jeg selv et bord.
Mål på det? - hvordan finder I ud af hvordan det skal være i udførslen, jeg mener de har et par fotos på deres hjemmeside, men der er ikke noget om hvilke slags skab der koster hvad...prezn skrev:'Lasse skrev:Det er sku næsten hele mit akvarie budget til det næste akvariederfor laver jeg selv et bord.
Det koster sku nede ved gei0ss, men det sku lækkert det han laver, synes selv jeg fik en go pris for mit møbel jeg har bestilt. Det koster 4800 inkl. fragt og et topstykke
amddurin skrev:Mål på det? - hvordan finder I ud af hvordan det skal være i udførslen, jeg mener de har et par fotos på deres hjemmeside, men der er ikke noget om hvilke slags skab der koster hvad...prezn skrev:'Lasse skrev:Det er sku næsten hele mit akvarie budget til det næste akvariederfor laver jeg selv et bord.
Det koster sku nede ved gei0ss, men det sku lækkert det han laver, synes selv jeg fik en go pris for mit møbel jeg har bestilt. Det koster 4800 inkl. fragt og et topstykke
jep det er kun møbler jeg køber, akvariet har jegFick skrev:Prezn: Er det kun møblet du har købt fra Geiss?
amddurin skrev:Har du et foto, eller kan du sige hvilket på deres hjemmeside?
Det lyder nemlig ikke så dyrt som de proser jeg har hørt... - det har så været inkl. akv og vist sump også, men møblet siges at være den dyreste del...