Hvor meget Co2 bruger i om året?
Hvor stor flaske skal man købe??
Kan man bruge en Sodastream flaske???
Martin
Hvor meget?
- malawifisk
- Palet kirurg
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 8464 Galten
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Danmark, Jylland, v. Århus
- Kontakt:
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Jeg antager at det er til kalkreaktor ?
Med den plads du har/får så vil jeg sige købe en 6 Kg flaske fra starten af uden tvivl. Den holder det længere og så har man ikke det at tænke på.
Så godt at du søgte en brugt sammen med manometer. Find flasken brugt i den blå avis eller køb en hos Hede Nielsen(den holder ret godt sin værdi). Og køb et ordentlig manometer med en meget fin indstilbar nåleventil - ellers er det noget pis at justere ind !
Med den plads du har/får så vil jeg sige købe en 6 Kg flaske fra starten af uden tvivl. Den holder det længere og så har man ikke det at tænke på.
Så godt at du søgte en brugt sammen med manometer. Find flasken brugt i den blå avis eller køb en hos Hede Nielsen(den holder ret godt sin værdi). Og køb et ordentlig manometer med en meget fin indstilbar nåleventil - ellers er det noget pis at justere ind !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jeg har en 6 kilos flaske, og den holdt i knapt 2 år, så det er meget små mængder der bruges normalt. 6 kilo Co2 svarer til 3600 liter.
Flasken købte jeg brugt fra et nedlagt værtshus.
Manometeret købte jeg hos http://www.electroma.dk/ som også monterede nåleventilen.
Flasken købte jeg brugt fra et nedlagt værtshus.
Manometeret købte jeg hos http://www.electroma.dk/ som også monterede nåleventilen.