Bedste skæring i akryl?!
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 4190 Munke Bjergby
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Syd- og Vestjælland
Bedste skæring i akryl?!
Hej
måske dumt spørgsmål men hvordan skære, klipper, eller hvad man nu gør bedst i akryl glas hvis det skal være et helt lige og pænt snit ligesom når man får pladerne?!
måske dumt spørgsmål men hvordan skære, klipper, eller hvad man nu gør bedst i akryl glas hvis det skal være et helt lige og pænt snit ligesom når man får pladerne?!
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Re: Bedste skæring i akryl?!
Hej. Har du fået sådan noget helt farvet akryl? - Jeg har ledt efter det, men uden held.
Jeg plejer at tage dem på en rundsav, det plejer at blive godt. Derudover kan du købe pudse svampe til akryl, så de bliver blanke og fine.
Jeg plejer at tage dem på en rundsav, det plejer at blive godt. Derudover kan du købe pudse svampe til akryl, så de bliver blanke og fine.
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
bjerke40 nej det er helt klart akryl glas det her skal bruge det som vindueshul i mit bord 
okay men er der nogle bestemte skiver der er bedre end andre?

okay men er der nogle bestemte skiver der er bedre end andre?
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
Jeg brugte en almindelig savklinge til udskæringer i træ. Jeg var heldig at kunne låne en rundsav, som står på gulvet så kunne jeg bare trække pladen hen over klingen.
Fik bedste resultat når klingen kun lige gik over pladens tykkelse. Derfor ved jeg ikke om det virker med en håndholdt rundsav, hvor du jo ikke kan stille på klingens længde?
Fik bedste resultat når klingen kun lige gik over pladens tykkelse. Derfor ved jeg ikke om det virker med en håndholdt rundsav, hvor du jo ikke kan stille på klingens længde?
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
jo da, det kan man da på de fleste hvis ikke alle håndholdte rundsaveBjarke40 skrev:Jeg brugte en almindelig savklinge til udskæringer i træ. Jeg var heldig at kunne låne en rundsav, som står på gulvet så kunne jeg bare trække pladen hen over klingen.
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 17
Jamen så sku det også virke med dem 
Nogen der kan hjælpe mig med noget helt blåt elller sort farvet akryl? Gerne omkring Aalborg.

Nogen der kan hjælpe mig med noget helt blåt elller sort farvet akryl? Gerne omkring Aalborg.
- DDT2
- Rev haj
- Reactions:
- 18
ja skulle os lige til at sige jeg mener da stort set alle håndholdte kan stilles på dybten. men mange tak for det hurtige svar
må jeg prøve i morgen 

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Prøv at skrive til T. herinde fra. Ham har jeg købt et par plader af.Bjarke40 skrev:Jamen så sku det også virke med dem
Han bor i Brøndby.