Korall-id
- Bosse
- Dragefisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Korall-id
montipora branched
Nyt akvarie, opdateres snarest med billeder
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
viewtopic.php?f=93&t=21670&p=226186#p226186
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Porites, der har stået i for lidt cirkulation.. Så bliver de spinkle i opbygningen.
Men kunne nu også godt se ud som montipora.. Kan du ikke tage et mere close-up af polypperne?
Men kunne nu også godt se ud som montipora.. Kan du ikke tage et mere close-up af polypperne?
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Har ikke kamera der klarer bedre bilde med bedre opløsning av polyperne dessverre .Har prøvd å forstørre dem så godt jeg kan 
Det eneste jeg kan sige er at den har stått i litt for svag belysning og måske sirkulasjonen men det er også alt .

Det eneste jeg kan sige er at den har stått i litt for svag belysning og måske sirkulasjonen men det er også alt .
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 1999
Nu er det tredje forum du er inne på og plager folk med denne korallen,sølvi

- UrbanSage
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: South Dakota
- Kontakt:
Plager folk?Knut-Arne Berg skrev:Nu er det tredje forum du er inne på og plager folk med denne korallen,sølvi![]()
Tarvelig kommentar. Er det saa ogsaa tredje gang du har skrevet noget der har nul vaerdi?
Angaaende korallen saa taenkte jeg foerst Montipora digitata, men kan ogsaa se hvorfor porites er blevet naevt.
Sidder og kigger og dele kan enda ligne spongodes

- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
Hehehe...UrbanSage skrev:Plager folk?Knut-Arne Berg skrev:Nu er det tredje forum du er inne på og plager folk med denne korallen,sølvi![]()
Tarvelig kommentar. Er det saa ogsaa tredje gang du har skrevet noget der har nul vaerdi?
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Anders
Coralreef.dk
Nå var du stygg Knut-Arne
Der sitter jo forskjellige mennesker på de forskjellige foraene og som sitter inne med ulike kunnskaper. Så jo flere som kan hjelpe dessto større sjanse for å finne ud av det. Men skjønner nå at det kan være vanskelig å finne ud av det .

Der sitter jo forskjellige mennesker på de forskjellige foraene og som sitter inne med ulike kunnskaper. Så jo flere som kan hjelpe dessto større sjanse for å finne ud av det. Men skjønner nå at det kan være vanskelig å finne ud av det .
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
det ligner en millepora alcicornis
Uff ,den skal brenne godt forstår jeg ?
Men lurer på hva en egentlig skal se efter når en leter etter forskjeller. Er det polyppene eller hva ? Mange ser jo så ens ud på bilder at en kan bli helt skør
Men lurer på hva en egentlig skal se efter når en leter etter forskjeller. Er det polyppene eller hva ? Mange ser jo så ens ud på bilder at en kan bli helt skør

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jeg tror også at vi skal kigge i retning af Millipora, om det så er en alcicornis skal jeg ikke kunne sige.
"Polypperne" er alt for tynde til at være polypper, hvorimod det mere ligner hår.
Men det er jo let at finde ud af. Lad håndryggen øre let ned overkorallen, brænder det som en brændnælde er det en Millipora
"Polypperne" er alt for tynde til at være polypper, hvorimod det mere ligner hår.
Men det er jo let at finde ud af. Lad håndryggen øre let ned overkorallen, brænder det som en brændnælde er det en Millipora
OK
Tror ellers ikke jeg er tøff nok til å prøve om den brenner selv om det nok hadde vært den letteste måten å finde ud av det. Kanskje det stikker noen innom en gang som tør