Så er det at jeg er lidt i tvivl om hvor godt det er til vores kirurgfisk, da det er både er tørret og ristet (Roasted)
Kan det gå ud over de vigtige ting som fiskene har brug for?
Er det ikke ristet hvis man køber det hos en akvarieforhandler?

Stig Hansen skrev:hvad koster det og hvor meget er der i de pakker ???
det er da en fin fidus hvis det ellers kan betale sig
Venlig hilsen
Stig
hehe ja, sådan en pak´ke holder jo i 100år med mindere at man 50 kirurg'erThomas skrev:Tror heller ikke det er et problem når man foder varieret så skal de nok få det som de skal have.
Giver også 32 Kr. for en pakke med 22g i føtex.
250g woot det lyder sq af meget
det var sku billigt.. hvor mange gram er der i?? hvad firma er det fra??undercover skrev:jeg har lige købt i sushi nori fra fakta til en 10´er stykket. normal pris 20 kr pr pakke mine kiruger er vilde med det
det jeg har købt i føtex er ikke næringsløst, der er mange protein, kulhydrader og fibere i.. men om det indeholder vetaminer ved jeg ikke..amddurin skrev:At de er vilde med det er ikke ensbetydende med om det er godt for dem...
(Desværre, men jeg håber selvfølgelig er det er godt for dem.)
Jeg mener, der er jo mange danskere som spiser riskager, hvor 99% (Næsten.) er luft og det er da fint hvis de spiser andet end de papkiks, men jeg syntes at det er spild af penge og spild af "min gode tro" hvis den ristede udgave af noritang'en ikke gavner fisken på nogen måde.
Så skal jeg jo fede den op med noget andet foder, det er så bare svært ikke at overfodrer de andre fisk.
Derfor vil jeg hellere give nori som ekstra foder til den gule kirurg...