Nogle som har erfaring med denne skummer? så må i meget gerne dele jeres oplevelser
Red.:
Haha, jeg glemte sgu lige at linke til den her er den http://www.akudim.dk/product/8342/
Jeg kan også lige tilføje at den skal bruges i et 450 liters akvarie..
Senest rettet af Flamos tirs 26. maj 2009 07:24, rettet i alt 1 gang.
Kender ikke skummeren, men den ser mig noget klein ud til at skulle kunne klare et 720 liters. Jeg ville aldrig turde bruge den til et så stort akvarie, med mindre du vælger kun at have et par snegle og rejer i akvariet.
Carsten skrev:Kender ikke skummeren, men den ser mig noget klein ud til at skulle kunne klare et 720 liters. Jeg ville aldrig turde bruge den til et så stort akvarie, med mindre du vælger kun at have et par snegle og rejer i akvariet.
"Flamos" skriver da også at den skal bruges til et 450 liters akvarie.
Carsten skrev:Kender ikke skummeren, men den ser mig noget klein ud til at skulle kunne klare et 720 liters. Jeg ville aldrig turde bruge den til et så stort akvarie, med mindre du vælger kun at have et par snegle og rejer i akvariet.
Ja, men der er jo ikke nogle info vedr. pumpe, nålhjul osv. så det er jo umuligt at sige hvad den kan og ikke kan, så man kan heller ikke sige at den kan klare et på 450 L - så jeg giver Carsten helt ret.
Ja, men der er jo ikke nogle info vedr. pumpe, nålhjul osv. så det er jo umuligt at sige hvad den kan og ikke kan, så man kan heller ikke sige at den kan klare et på 450 L - så jeg giver Carsten helt ret.
Sådan er det jo med næsten alle skummere
VH Brian Thyme 120 liter. Ikke så mange digidarer, kun en masse bøvl viewtopic.php?t=10961