Ved langt de fleste (hvis ikke alle) salttyper skal man bruge 0.033gr. salt pr liter vand. Men det er vigtigt at kontrolere med saltmåler, så du bliver nød til at skaffe sådan en.
Der skal være cirkulation i vandet hvor dine sten er opbevaret, de kan dog godt stå fygtigt nogle dage uden der sker det store ved det. Men lad dem ikke stå tørt så dør de hen.
okay
har også overevejet at prøve mig frem med det der 0.033gr /L
meen kan jeg ikke ødelægge stenene ved putte dem i forkert saltholdigt vand ?
( + stenene blev sendt i onsdags ? )
har lige bestilt xtra cirkulation + en måler hjem fra korallen. hvis jeg er heldig kommer den imorgen...
Boyu 58L - Opstartes 1 Juni - 2012 Søger frag pusher, i Esbjerg
Så længe du bestiller fra korallen, så skal du ikke regne med at dine vare kommer med det samme hvis de da overhovedet ankommet.....Mange har problemer med denne forhandler som ingen kan komme i kontakt med da der hverken svares på telefon eller mail. Men håber bestemt du for dine ting og sager jem hurtigst muligt.
Så længe du holder dig til 0,033gr. pr liter vand skal dine sten nok klare det. Men anbefaler stadig kraftig at det skal konstoleres med saltmåler.
Ja, du skriver bare en mail til dem om at du gerne vil annullere ordren. Hvis du ikke har fået besked om at ordren er sendt, så kan han godt nå at annullere den