Hej.
Ville hører om hvor mange af jer der har koral akvarier der også har denne lille fætter gående.. den sku kune finde på at æde nogle af dem??
men den er vel lidt uundværlig? mht til bund laget.. alger osv??
MVH
Eramit krebs!?
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: 2200 København N
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Kbh N
Re: Eramit krebs!?
Generalt så spiser eremiter ikke polypper, men man kan være uheldig at få nogle lidt mere specielle arter som godt kan finde på at spise koraller.
Hold dig til de kendte fx Calcinus elegans, Clibanarius tricolor og Paguristes cadenati så er du sikker.
Hold dig til de kendte fx Calcinus elegans, Clibanarius tricolor og Paguristes cadenati så er du sikker.
-
- Rev haj
- Reactions: 88
- 16
- Postnummer: 5210 Odense NV
Ok.. dv de typer du linker til rør ikk koraller?? hva med rørorme osv?Zacho skrev:Generalt så spiser eremiter ikke polypper, men man kan være uheldig at få nogle lidt mere specielle arter som godt kan finde på at spise koraller.
MVH
-
- Reactions: 0
Dem jeg har vælter kun koraller hvis ikke de er limet fast og de er begyndt at besætte mine turbosnejles hjem for at løbe med huset.
Ellers er de rigtig gode skraldemænd.
Steen
Steen
-
- Rev haj
- Reactions: 88
- 16
- Postnummer: 5210 Odense NV
Nå ok.. de må bare sættes godt fast de koraller.. limer dem ikk hvis de nu ska flyttes lidt rundt for at optimere:-)spdiving skrev:Dem jeg har vælter kun koraller hvis ikke de er limet fast og de er begyndt at besætte mine turbosnejles hjem for at løbe med huset.
Steen
MVH